Október 1-jén és 2-án országosan valamennyi kormányablakban és okmányirodában intézhetik az állampolgárok az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítását és a lakcímigazolvány pótlását. Az ügyeleti félfogadás alatt kizárólag ezek az ügyek intézhetők az ügyfélszolgálatokon - olvasható Budapest Főváros Kormányhivatala honlapján.
Az október 2-i népszavazáson a szavazatszámláló bizottság minden esetben ellenőrzi az urnákhoz járulók iratait. Szavazni kizárólag a népszavazás napján is érvényes személyazonosításra alkalmas okmány (személyi igazolvány, útlevél vagy vezetői engedély) és lakcímkártya felmutatása után lehetséges.
A szavazás hétvégéjén valamennyi kormányablak és okmányiroda ügyeletet tart, hogy az állampolgároknak szükség esetén lehetőségük legyen ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására vagy az elvesztett lakcímkártya pótlására. Egyéb ügyek intézésére ezeken a napokon nincs lehetőség.
A budapesti kormányablakok elérhetőségét ezen a linken találja.
A budapesti kormányablakok nyitvatartása:
2016. október 1-jén, szombaton 8 órától 14 óráig
2016. október 2-án, vasárnap 8 órától 18 óra 30 percig