Hét budapesti kormányablakban – így a többi mellett Józsefvárosban is – nyílt meg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ügyintézési pontja, ahol az ügyfelek a szokásos kormányablakban intézhető több mint 1600 ügytípus mellett már különböző adóügyeiket is elintézhetik.
A kormányablakokban nyíló NAV ügyfélpontok létrehozásával teljesedik ki az egyablakos ügyintézés, hiszen ezeken az ügyfélszolgálatokon szinte valamennyi állammal kapcsolatos ügyet egy helyszínen elintézhetnek az állampolgárok. Ezekben a kormányablakokban immár az adóbevallással, adószámlával, adóbefizetéssel, adóazonosító jellel kapcsolatos ügyeik intézése mellett különböző adó-, jövedelem és egyéb igazolásokat is kérhetnek az ügyfelek, és beadhatják beadványaikat az adóhivatal felé.
NAV Pontok Budapesten:
IV. kerület, Újpest, István út 15.
VIII. kerület, Józsefváros, Baross utca 59.
X. kerület, Kőbánya, Havas Ignác utca 1-3.
XI. kerület, Újbuda, Bocskai út 39-41.
XII. kerület, Hegyvidék, Kiss János altábornagy utca 33-35.
XIX. kerület, Kispest, Városház tér 18-20.
XX. kerület, Pesterzsébet, Vörösmarty utca 3.
Nyitvatartási rend:
Hétfő: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 17.00
Kedd: 08.00 - 12.00
Szerda: 08.00 – 12.00 és 13.00 – 18.00
Csütörtök: 08.00 – 12.00
Péntek: 08.00 – 12.00
Az adóügyekkel kapcsolatos nyitvatartási idő eltérhet a kormányablakok általános nyitvatartási rendjétől!
Bővebb információ a fővárosi kormányablakokban intézhető ügytípusokról az alábbi linken, valamint a NAV honlapján olvasható, illetve a kormányablakokban kérhető.
Fotó: Ványi Ákos/Józsefváros újság