Józsefváros újjáépül, Idősbarát Önkormányzat
KERESÉS

Józsefváros kártya

 

 

2014-es változások a Józsefváros Kártya igénylésében
A Józsefváros Kártyáról szóló 64/2011.(XI.07.) számú rendelet alapján a Képviselő-testület a 2014. évi költségvetésben meghatározta a Józsefváros Kártya kiváltásának díját.
 
2014. február 13-tól a kártya igénylési díja: 100 Ft
Az öregségi nyugdíj korhatárt elérő személyek esetében a díj: 50 Ft
 
Az igénylés díját a Polgármesteri Hivatal pénztárában kell befizetni. Az igénylés a befizetés igazolását követően válik érvényessé.
 
2014-ban változatlanul a kártyát azon 18 év feletti lakosok igényelhetik, akik érvényes VIII. kerületi állandó lakóhellyel rendelkeznek, vagy a Józsefvárosi Önkormányzat fenntartásában működő intézmények, a Józsefvárosi Önkormányzat tulajdonában lévő gazdasági társaságok és a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának dolgozói is. Ez esetben munkáltatói igazolás benyújtására van szükség. A Képviselő-testület döntése értelmében 2013-tól diákigazolvány másolatának beadásával Józsefváros Kártyára jogosultak a Józsefvárosban található felsőoktatási intézményi karok hallgatói is.
 
A Józsefváros Kártya egy évig érvényes, az érvényességi időt matrica jelzi.
A Józsefváros Kártyát elektronikusan a www.jozsefvaros.hu/jozsefvaroskartya weboldalon vagy személyesen a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) földszinti Támpontján lehet igényelni az igénylőlap kitöltésével. Amennyiben nem lakosként igénylik, úgy a jogcím igazolására szolgáló dokumentumok minden esetben csatolandók.
 
TÁMPONT nyitva tartása:

 

Hétfő: 8-tól 18 óráig, Kedd: 8-tól 16, Szerda: 8-tól 16.30, Csütörtök: 8-tól 16 és Péntek: 8-tól 13.30-óráig

 

 

Kapcsolódó dokumentumok

vissza fel

Ügyfélfogadási rend

06-1-459-2100
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.00-11.30

Anyakönyvi Iroda

06-1-459-2265
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Hétfő *8.15-18.00 13.30-18.00
Kedd *8.15-16.00
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök *8.15-16.00
Péntek 8.15-11.30

* haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése

Az utolsó sorszám - a napi ügyfélforgalomtól függően - legkésőbb az ügyfélfogadási idő vége előtt fél órával kerül kiadásra.

Az alábbi anyakönyvi ügyek intézése előzetes bejelentkezés és időpont egyeztetés alapján történik:

  • házassági névviseléssel, névváltoztatással,
  • születési családi és/vagy utónév módosításával,
  • megkülönböztető betűjellel, névkorrekcióval,
  • hazai anyakönyvezés iránti kérelemmel kapcsolatos anyakönyvi ügyek intézése,
  • házasságkötési szándék bejelentéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséről szóló jegyzőkönyv felvétele,
  • születendő gyermekre tett teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat felvétele.

  • Fent részletezett anyakönyvi ügyek intézése - a házasságkötési szándék bejelentésének és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésének kivételével - nincs az anyakönyvi esemény helyéhez, illetve lakóhelyhez kötve, az ez irányú kérelmeket bármely település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél elő lehet terjeszteni.

  • Előzetes időpont egyeztetése hivatali időben a 459-2176 telefonszámon lehetséges.

Ügyfeleink kényelme érdekében az anyakönyvi okirattal igazolni kívánt adatok elektronikus anyakönyvben történő rögzítése, az anyakönyvi esemény és a kérelmező azonosításához szükséges adatok anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címre történő megküldésével is kérelmezhető annak érdekében, hogy a kivonat másolatok kiállítása a kérelmező lakó, vagy tartózkodási helye szerint legközelebb eső település képviselő-testület hivatalának anyakönyvvezetőjénél történhessen meg.

Családtámogatási Iroda

06-1-459-2277
1082 Budapest, Baross u. 66-68.
Hétfő 13.30-18.00
Kedd nincs
Szerda 8.15-16.30
Csütörtök nincs
Péntek 8.15-11.30

Kapcsolatok