Budapest Főváros VIII. kerület
Józsefvárosi Önkormányzat

1082 Budapest, Baross u. 63-67.

06-1-459-2100

hivatal@jozsefvaros.hu

Online segítség

Elektronikus ügyintézés a rendőrségen

2018. január 03. szerda

Január elsejétől a rendőrség biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét – közölte az Országos Rendőr-főkapitányság kommunikációs szolgálata.

A rendőrség elektronikusan intézhető ügyeinek felsorolását és az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szabályokat a szolgáltatási szabályzat tartalmazza, amely a rendőrség hivatalos honlapján elérhető az „e-ügyintézéssel kapcsolatos szabályzatok” menüpontban.

„Az elektronikus ügyintézést az e-Papír szolgáltatás segítségével és az ÁNYK űrlapbenyújtás-támogatási szolgáltatás segítségével biztosítják” – írta a rendőrség, hozzátéve: az elektronikus űrlapokat biztonságos kézbesítési szolgáltatás igénybevételével fogadják a hivatali kapuján, ami biztosítja az elektronikus űrlapok sértetlenségét és a befogadás egyértelmű igazolását.

Felhívták a figyelmet arra is, hogy a rendőrség az elektronikus ügyintézést a szolgáltatási szabályzatában meghatározott hivatali időben biztosítja. Az elektronikus ügyintézési szolgáltatás keretében megküldött beadványokat, kérelmeket, bejelentéseket hivatali munkaidőn kívül nem kísérik figyelemmel a rendőri szervek. Ezért ha valaki azonnali rendőri intézkedést igénylő eseményt jelentene be vagy segélykérése van, azt a nap 24 órájában hívható egységes segélyhívó rendszeren teheti meg, a 112-es telefonszámon.

Az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben az országos telefonos ügyfélszolgálat (Kormányzati Ügyfélvonal) nyújt segítséget, a 1818-as számon, míg esetleges panaszról az Elektronikus Ügyintézési Felügyeletnél (euf.gov.hu) lehet bejelentést tenni.

További információk a rendőrség honlapján: www.police.hu/hu/ugyintezes/elektronikus-ugyintezes

Fotó: Baranyai Attila/Józsefváros újság

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben