A koronavírus-járvány enyhülésével visszaáll a rendes ügyfélfogadási rend
A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldal E-ügyintézés menüpontjánál tájékozódhat.
Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:
Hétfőn: 13.30-18.00
Szerdán: 08.15-16.30
Pénteken: 08.15-11.30
A Közterület-felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:
Hétköznapokon 08.00-16.00
A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.
Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor. Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek https://old.jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok/1 linken is megtalálhatóak.
Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található (Budapest Baross u. 63-67). A beadványokat szintén itt adhatják le.
A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.
A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:
hétfőn 9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
szerdán 9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
pénteken 9.00 – 11.00
Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
További információ:
Facebook.com/jozsefvaros.hu
06-1-459-2100, 06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)