Budapest Főváros VIII. kerület
Józsefvárosi Önkormányzat

1082 Budapest, Baross u. 63-67.

06-1-459-2100

hivatal@jozsefvaros.hu

Állás

Ügyfélfogadási – adminisztrációs asszisztenst keresünk!

2020. július 10. péntek

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal pályázatot hirdet

Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Polgármesteri Kabinet Közösségi Részvételi Iroda pályázatot hirdet ügyfélfogadási – adminisztrációs asszisztens munkakör betöltésére.

A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű Munka Törvénykönyve alá tartozó munkavállalói jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Budapest, 1082 Budapest, Baross utca 63-67.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

•    ellátja az iroda munkájához kapcsolódó adminisztrációs feladatokat;

•    ügyfélfogadással kapcsolatos feladatokat lát el személyesen és telefonon;

•    közreműködik az iroda programjaihoz szükséges beszerzési eljárásokban;

•    ellátja az iroda e-mailes és postai levelezését;

•    ellátja az iroda hatáskörébe tartozó ügyekben az ügyintézési és iktatási tevékenységet.

Jogállás, munkabér és juttatások:

A jövedelem megállapítására, valamint az egyéb juttatásokra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény, valamint a vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.

Havi bruttó jövedelem: megállapodás szerint.

Pályázati feltételek:

- Magyar állampolgárság,

- Cselekvőképesség,

- Büntetlen előélet,

- Legalább középiskolai végzettség,

- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

- Tapasztalat adminisztratív és/vagy irodai munkában

- Elkötelezettség a közösségi részvétel iránt

Elvárt kompetenciák:

- Problémamegoldó képesség,

- Kommunikációs képesség,

- Precizitás

- Önállóság

- Képesség csapatmunkára

- Rugalmasság

Előnyt jelent a közigazgatásban szerzett tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

- részletes szakmai önéletrajz, mely tartalmazza: a jelentkező legfontosabb személyi adatait; eddigi munkaköreinek, tevékenységének leírását; jelenlegi munkakörét, beosztását, valamint bérigényét,

- maximum 1 oldalas motivációs levél, amelyben a pályázó leírja, hogy miért jelentkezik az állásra és miért tartja magát alkalmasnak a betöltésére

- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy büntetlen előéletű,

- a képesítést igazoló dokumentumok másolata,

- nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában résztvevők a pályázó személyi anyagát megismerhetik, pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez a pályázati eljárással összefüggésben hozzájárul,

- nyilatkozat  arról,  hogy  a  pályázó  nem  áll  cselekvőképességet  kizáró  ok  vagy  korlátozó gondnokság alatt.

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. július 20.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt a reszvetel@jozsefvaros.hu email címen lehet kérni.

A pályázatok benyújtásának módja:

- Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (1082 Budapest, Baross utca 63-67.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17- 31/32/2020, valamint a munkakör megnevezését: ügyfélfogadási – adminisztrációs asszisztens

vagy

E-mailen a Közösségi Részvételi Iroda részére a reszvetel@jozsefvaros.hu e-mail címen keresztül

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A benyújtott pályázatokból az előkészítő bizottság rangsort állít fel, majd az első öt pályázót személyes meghallgatásra is behívja. A pályázókról az irodavezető a polgármester egyetértésével dönt. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.

A pályázat elbírálásának határideje: 2020. augusztus 15.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A hivatal vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság.

A jogviszony 3 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A cafetéria juttatás éves összege bruttó 200.000 Ft.

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben