Budapest Főváros VIII. kerület
Józsefvárosi Önkormányzat

1082 Budapest, Baross u. 63-67.

06-1-459-2100

hivatal@jozsefvaros.hu

A tanács is fontos, de a tett még hasznosabb

Összefogás a riasztó elhallgattatásáért

2021. március 04. csütörtök

Mi történik akkor, ha valaki nem csak tanácsot oszt a Facebookon, hanem egy klikkeléssel odébb megy, és segít a megoldásban?

Tehetetlen dühének adott hangot nemrég egy idősebb hölgy az egyik kerületi „Én is itt lakom” Faceobook-csoportban, mert a közelében lévő Tesco riasztója zárás után mindig bekapcsolt, és hosszan, hangosan szirénázott, akár több órán át is, bele az éjszakába. A lakó keserű humorral mesterlövésszel akarta megoldatni a helyzetet, de sorjáztak az életszerűbb tanácsok: beszéljen az üzletvezetővel („már szóltunk, semmi változás”), írjon a cégnek („minden elérhetőség titok”), keresse az önkormányzatot, írjon a Józsefváros applikációra.

Egy másik környékbeli azt írta, hogy ők már szóltak a rendőrségnek korábban, de hiába. A csoport egyik tagja nem állt meg ott, hogy tanácsot osszon, hanem maga írt a Tesconak, és a Józsefváros applikáción is jelezte a gondot. Sőt, még egy tag írt a Tesconak, tehát ketten is léptek, szolidaritást vállalva a környéken élő panaszossal. A cég végre reagált, a vevőszolgálat azt ígérte, hogy kivizsgálják a problémát. Az esti riasztás hamar meg is szűnt, cserébe viszont egy-két napig reggelente riasztott be a bolt, de csak 1-2 percre, most pedig már csönd van. A mesterlövész is mehet aludni, mert „Józsefváros összefog”. 

Szöveg: Gaal Ilona; Képeink illusztrációk: Józsefvárosi Önkormányzat, Pixabay

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben