A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2021. augusztus 9. és augusztus 19. között az igazgatási szünet miatt zárva van, személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.
Tisztelt Ügyfeleink!
A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2021. augusztus 9. és augusztus 19. között az igazgatási szünet miatt zárva van, személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.
Iratátvétel munkanapokon 8.15 és 11 óra között a Baross utcai mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáraton keresztül megközelíthető alagsori helyiségben (1082 Budapest, Baross u. 63-67.) kizárólag a következő ügyben lehetséges: a VIII. kerületben történt új halálesetek bejelentése (temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók).
Rendkívüli esetekre a Hivatal telefonos ügyeletet tart fenn, amely munkanapokon 8 és 12 óra között érhető el a 061-459-2269-es telefonszámon.
Veszélyhelyzetet, balesetet, elemi csapást, életveszélyt vagy súlyos kárt itt jelenthet be az igazgatási szünet alatt: 0620-852-3859
A Közterület-Felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöld száma: 0680-204-618
Ha segítségre, tájékoztatásra van szüksége, kérjük, hívja a józsefvárosi zöld számot hétköznap 8 és 18 óra között: 0680-277-256
Ha szociális vagy egyéb segítségre van szüksége, kérjük keresse a Családsegítő Szolgálatot: 061-333-0582 vagy 0620-426-7257
Az első munkanap 2021. augusztus 23. hétfő, amikor visszatér a megszokott ügyfélfogadási rend: hétfő: 13.30-18.00, szerda: 8.15-16.30, péntek: 8.15-11.30
További információ: https://old.jozsefvaros.hu/