A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala 2021. december 24-től 2022. január 2-ig zárva van.
Személyes ügyfélfogadásra - az alábbi kivételektől eltekintve - nincs lehetőség.
Irat átadás-átvétel kizárólag az alábbi három ügyben lehetséges munkanapokon 8.15 és 11 óra között a Baross utca 63-67. szám alatt az akadálymentes bejáratnál:
• a VIII. kerületben történt születésről szóló jegyzőkönyvek átvétele kórházi futároktól
• a VIII. kerületben történt új halálesetek bejelentése temetkezési szolgáltatók és hozzátartozók számára
• elkészült iratok átvétele az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban
Ügyeletes telefon rendkívüli hivatali esetekre munkanapokon 8 és 12 óra között: 061-459-2269
Veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély vagy súlyos kár bejelentése: 0620-852-3859
A Közterület-Felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöld száma: 0680-204-618
Ha segítségre, tájékoztatásra van szüksége, hívja a józsefvárosi zöld számot hétköznap 8 és 18 óra között: 0680-277-256
Ha szociális segítségre van szüksége, keresse a Családsegítő Szolgálatot: 061-333-0582 vagy 0620-426-7257 (1081 Budapest, Népszínház utca 22, bejárat a Kiss József utca felől)
Az első munkanap 2022. január 3. hétfő. Ügyfélfogadás: 13.30-18.00