Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Felhívás

Tisztelt Ebtulajdonosok! Tisztelt Ebtartók!

Az állatvédelemről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 42/B. § (1) bekezdése alapján a tartás helye szerinti illetékes települési, fővárosban a kerületi önkormányzat ebrendészeti feladatainak elvégzése érdekében, illetve a veszettség elleni oltás járványvédelmi vonatkozásaira tekintettel három évente legalább egy alkalommal ebösszeírást végez, melyre kerületünkben 2020. március 16. és 2020. augusztus 31. között kerül sor.

Kérem a kerületi ebtulajdonosokat és ebtartókat, hogy az alábbi lehetőségek közül választva:

  • www.jozsefvaros.hu honlapon online kérdőívet kitöltve Ebösszeíró adatlap
  • www.jozsefvaros.hu honlapról az alábbi elérési útvonalon: Ebösszeíró adatlap (doc) letöltése
  • a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Támpontján (1082 Budapest, Baross utca 63-67. földszint) személyesen átvehető módon
  • a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Városüzemeltetési Igazgatóság Irodáján (1084 Budapest, Német u. 17-19.) személyesen átvehető módon
  • a kerületi állatorvosi rendelőkben személyesen átvehető módon

az "Ebösszeíró adatlapot" kitölteni és legkésőbb 2020. augusztus 31. napjáig az alábbiakban felsorolt módokon a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Hatósági Ügyosztály Igazgatási Irodájára eljuttatni szíveskedjenek.

A kitöltött nyomtatványok eljuttatása történhet:

  • postai úton Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Hatósági Ügyosztály Igazgatási Irodájának címezve (1082 Budapest, Baross utca 63-67.)
  • személyesen Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Támpontján (1082 Budapest, Baross utca 63-67. földszint), illetve a Hivatal Hatósági Ügyosztály Igazgatási Irodáján ügyfélfogadási időpontban (1082 Budapest, Baross utca 63-67. II. emelet 210-es szobában), valamint az állatorvosi rendelőben (1082 Budapest, Horváth Mihály tér 11.).
  • e-mailben az igazgatas@jozsefvaros.hu címen,
  • elektronikusan Józsefváros honlapján (www. jozsefvaros.hu) az online adatlap kitöltésével.

Az összeírással, továbbá a kitöltéssel kapcsolatos esetleges kérdéseikkel a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Hatósági Ügyosztály Igazgatási Irodájának munkatársához fordulhatnak, aki ügyfélfogadási időpontban a 06-1/459-2164-es telefonszámon készséggel áll az Önök rendelkezésére.

Tájékoztatom az ebtulajdonosokat és ebtartókat, hogy az állatvédelemről szóló 1998. évi XXVIII. törvény 42/B. § (5) bekezdése alapján kötelesek az ebösszeíráshoz a szükséges, törvény által meghatározott adatokat Hivatalom részére megadni. Amennyiben az ebtulajdonos vagy ebtartó a törvényben előírt kötelezettségének nem tesz eleget, úgy részére állatvédelmi bírság kerül kiszabásra.

Felhívom még azon ebtulajdonosok és ebtartók figyelmét, akik az előző években történt ebösszeírás során eleget tettek adatszolgáltatási kötelezettségüknek, hogy ez évi ebösszeírás alól ők sem mentesülnek, így kérem az adatszolgáltatási kötelezettségüknek az ebösszeíró adatlap kitöltésével és hivatalom részére való megküldésével tegyenek eleget.

Köszönöm együttműködésüket!

Czukkerné dr. Pintér Erzsébet
jegyző

Kérjük, segítse az önkormányzat munkáját azzal, hogy válaszol az alábbi kérdésekre, hogy jobban tudjuk, mire van szüksége a józsefvárosi kutyatartóknak. A kérdőív kitöltése anonim, ám ha szeretne értesülni az eredményekről és a kerületi kutyatartókat érintő programokról, fejlesztésekről, akkor megadhatja elérhetőségét!

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben