Ügyintézés:  - Ügyfélfogadás  - E-Ügyintézés  - Ügyleírások Hasznos Szóljon bele Költségvetés:  - Költségvetés közérthetően  - Részvételi költségvetés 16 Akciónap Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil Városfejlesztés:  - Városkép  - Múlt-Jelen  - Zöld 8  - Csarnok Negyed  - Orczy negyed program  - A VIII. kerület védett épületei, építészeti értékei listája English
KERESÉS

Szervezeti egységek

Jegyzői Kabinet - Szervezési Iroda

A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyfelfogadas

___________________

A Képviselő-testület, ill. a bizottságok munkájához kapcsolódó feladatok

 
  • a Képviselő-testület és bizottságai ülésének előkészítése, megszervezése, lebonyolítása
  • jegyzőkönyvi kivonatok, jegyzőkönyvek készítése, érintettek felé történő továbbítása,
  • előterjesztések, meghívó, jegyzőkönyv beköttetésre előkészítése,
  • rendeletek kihirdetése és továbbítása, jogtárba történő felvezetése, hatályosítása,
  • képviselő-testületi és bizottsági előterjesztések, döntések, jegyzőkönyvek www.jozsefvaros.hu honlapon történő megjelenítése,
  • a képviselői felvilágosítás kérésekkel, valamint interpellációkkal kapcsolatos hivatali feladatok ellátása,
  • a Képviselő-testület és bizottságai üléseivel kapcsolatos kézbesítői feladatok ellátása,
  • a lejárt képviselő-testületi határozatok begyűjtése, havonta polgármesteri tájékoztató készítése,
  • bizottság átruházott hatáskörű döntéseiről szóló előterjesztések készítése félévenként,
  • szükség szerint egyéb előterjesztések készítése, illetve levelezés bonyolítása a polgármester, a jegyző, illetve az aljegyző által átadott anyagokban,
  • a Kerületi Érdekegyeztető Tanács üléseire, vezetői értekezletekre, tisztségviselői megbeszélésekre jegyzőkönyvvezető biztosítása, jegyzőkönyvek készítése,
  • konzultációs testületekkel, eseti bizottságokkal, fórumokkal kapcsolatos szervezési feladatok ellátása,
  • közmeghallgatás szervezése, lebonyolítása
  • képviselők, külsős bizottsági tagok vagyonnyilatkozatával és köztartozásmentes nyilatkozatával kapcsolatos tevékenység
  • a képviselők testületi munkában, illetve a bizottsági tagok bizottsági munkában történő részvételének folyamatos figyelemmel kísérése,
  • bizottsági elnökök titkársági feladatainak ellátása,

A nemzetiségi önkormányzatok munkájához kapcsolódó feladatok

 
  • a nemzetiségi önkormányzatokkal fenntartási és használati szerződések, valamint együttműködési megállapodások előkészítése, gondozása,
  • a nemzetiségi önkormányzatok munkájának segítése, testületi üléseinek jegyzőkönyvezési feladatai és az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása,
  • a nemzetiségi képviselők vagyonnyilatkozatával és köztartozásmentes nyilatkozatával kapcsolatos feladatok ellátása,

Fénymásolási feladatok

 
  • a hivatal szervezeti egységei részére történő fénymásolás ellátása (központi fénymásolóban).

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető459-2160
szervezési ügyintéző 459-2159
szervezési ügyintéző 459-2151
szervezési ügyintéző 459-2220
szervezési ügyintéző 459-2188
képviselői referens459-2183
szervezési ügyintéző 459-2162
nemzetiségi ügyintéző459-2528
központi fénymásoló459-2501
szervezési ügyintéző459-2127
szervezési ügyintéző459-2199
nemzetiségi ügyintéző459-2528
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatalban a munkatársaknak és az ügyfeleknek is kötelező maszkot hordania. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja. A belépéskor javasoljuk a kézfertőtlenítő használatát.


A Hivatalban érvényes járványügyi szabályokat itt találja:
https://jozsefvaros.hu/hir/77187/jarvanyugyi-szabalyok-oktober-25-tol-a-jozsefvarosi-polgarmesteri-hivatalban

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben