Jégpálya a Horváth Mihály téren

Idén is lesz jégpálya a Horváth Mihály téren. 

A jégpálya használata ingyenes. 

Mikor nyit a jégpálya? 

A jégpálya november 28-án nyílik meg. 

A jégpálya február 1-jén zár be. 

A jégpálya 2 hónapig használható.

A jégpálya minden nap nyitva lesz. 

A jégpályát reggel 8 órától este 20 óráig lehet használni.

Mikor lesz zárva a jégpálya?

  • december 24. 
  • december 31. 
  • január 1. 

A jégpálya nyitvatartását befolyásolja az időjárás. 

Például ha nagyon meleg van, 

akkor bezárhat a jégpálya. 

Például ha esik az eső, 

akkor bezárhat a jégpálya

A Rendezvény8 Facebook oldalán tájékozódhatsz a nyitvatartásról. 

Mielőtt mennél a jégpályára, 

nézd meg a Facebook oldalt. 

A Rendezvény8 Facebook oldala: https://www.facebook.com/Rendezveny8 

Hol? 

A jégpálya a Horváth Mihály téren lesz. 

Árak

A jégpálya használata ingyenes. 

Akinek nincsen korcsolyája, 

az a jégpályánál tud bérelni. 

A korcsolya ára 36-os méretig 800 forint. 

A korcsolya ára 37-es mérettől 1600 forint.

Kedvezmény iskolás és óvodás csoportoknak

A jégpályát iskolás és óvodás csoportok is használhatják. 

Az iskolás és óvodás csoportok tanítási időben ingyen korcsolyát kapnak. 

A tanítási idő reggel 8 órától délután 14 óráig tart. 

Az iskolás és óvodás csoportoknak le tudják foglalni a jégpályát. 

Foglalni ezen a linken lehet:  https://jozsefvarosijegkorcsolyapalya.e-foglalo.hu/clientpage 

Kedvezmény 14 év alatti józsefvárosi diákoknak 

A 14 év alatti józsefvárosi diákok a téli szünet alatt ingyen tudnak korcsolyát bérelni. 

A téli szünet december 20-tól január 4-ig tart. 

Kérdésed van?

Írj emailt a rendezveny@jkn.hu email címre! 

Hívd a +36 70 64 13 113-as számot!

Kép- és hangfelvétel

A jégpályán kép- és hangfelvételek készülhetnek. 

Ez azt jelenti, 

hogy a korcsolya pályán csinálhatnak rólad fotót. 

A fotót felhasználhatják. 

Például az újságban. 

Például Facebook posztban.

A fotók felhasználásának szabálya az adatkezelési tájékoztatóban van. 

Adatkezelési tájékoztatónk itt található: https://jozsefvaros.hu/adatvedelem/

Az adatkezelési tájékoztatónk nem könnyen érthető. 

Kérj segítséget az adatkezelési tájékoztató megértéséhez.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!