Nyitvatartás és elérhetőség

Általános adatok

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

Az Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatának címe: 1082 Budapest, Baross u. 66-68.

A Polgármesteri Hivatal központi száma (munkaidő alatt): 06-1-459-2100

Ingyenesen elérhető zöld szám (minden hétköznap 8-18 óra között): 06-80-277-256

Ügyfélszolgálat/Polgármesteri Hivatal email címe: ugyfelszolgalat@jozsefvaros.hu

Polgármester: polgarmester@jozsefvaros.hu

Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/ugyintezes/eugyintezes/

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír).

Kutyabarát önkormányzat

A Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala kutyabarát. Kérjük, mielőtt kutyájával jön ügyet intézni, olvassa el a kutyabarát házirendet itt. Ami a legfontosabb, hogy mindig hozzon magával érvényes oltási könyvet!

Információ a házasságkötő teremről: A Józsefváros Önkormányzat kutyabarát, de ha Ön a ceremóniára szeretne kutyát is magával hozni, akkor házasságkötés/bejegyzett élettársi kapcsolat létesítése esetén az anyakönyvvezetőnél előzetesen írásban nyilatkozni kell ezzel kapcsolatban, hogy a részleteket egyeztetni tudják.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00

Kedd: 8.00 – 16.00

Szerda: 8.00 – 16.30

Csütörtök: 8.00 – 16.00

Péntek: 8.00 – 13.30 (a Hivatal épülete zárva van, csak az Ügyfélszolgálat van nyitva. A szakügyintéző munkatársak távmunkában dolgoznak, ezért az egyes szervezeti egységeket telefonon lehet elérni. A mobilszámok a szervezeti egységeknél találhatóak itt >>>)

A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30 – 18.00

Kedd: 12.45 – 16.00

Szerda: 08.15 – 16.30

Ügyfélszolgálat (Baross u. 66-68.)

hétfő: 8.00-18.00

kedd: 8.00-16.00

szerda: 8.00-16.30

csütörtök: 8.00-16.00

péntek: 8.00-13.30

TÁMPONT Információs Szolgálat (Baross u. 63-67.):

hétfő: 8.15-18.00

kedd: 8.15-16.00

szerda: 8.15-16.30

csütörtök: 8.15-16.00

péntek: 8.15-13.30

Pénztár (Baross u. 63-67. földszinti akadálymentes bejárat mellett):

hétfő: 9.00-12.00

szerda: 9.00-12.00

Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda hétfőtől csütörtökig 8.15-től 11.00 óráig fogadja az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat.

Az Anyakönyvi Iroda hétfőn, kedden, csütörtökön 8.15-től 10.00 óráig, szerdán 8.15-től 9.45-ig a 1082 Budapest, Baross utca 66-68. szám alatti irodahelyiségben fogadja a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, a munkaszervezés megkönnyítése érdekében foglaljon előzetesen időpontot: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/szervezeti-egysegek/anyakonyvi-iroda/

Közterület-felügyeleti Ügyosztály (Német utca 15.)

Ügyfélfogadási rend: munkanapokon: 08.00-16.00 óráig

Online időpontfoglalás

Az egyes ügyekhez itt tud online időpontot foglalni: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu

Elérhetőségek

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/ugyintezes/letoltheto-nyomtatvanyok/

Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!