Karácsonyfa gyűjtőpontok a kerületben
A kerületben összegyűjtik a karácsonyfákat.
Ez azt jelenti,
hogy a díszek levétele után a fenyőfákat le lehet vinni a térre.
A fát le lehet tenni a földre és ott lehet hagyni.
A fenyőfákat onnan fogják elszállítani a kerület dolgozói.
Ez a szolgáltatás ingyenes.
A kerületben négy helyen gyűjtik a fenyőfákat:
- Baross utcai lakótelep (az iskola mellett)
- Százados út – Ciprus u. sarok
- Rákóczi tér
- Szenes Iván tér (a Delej utcai oldalon)
A kerületben máshol nem szabad otthagyni a fenyőfákat.
A linkre kattintva meg tudod nézni a gyűjtőhelyeket:
https://www.mohubudapest.hu/fenyofagyujtohelyek-cimjegyzeke-viii-kerulet
A kerület dolgozói köszönik, hogy figyelsz a rendre és a tisztaságra.
