Karácsonyi adománygyűjtés

A Józsefvárosi Önkormányzat adománygyűjtést szervez karácsonykor.
Az adománygyűjtés azt jelenti, 

hogy ételeket gyűjtünk olyan embereknek, 

akiknek kevés pénzük van.

Tavaly is volt adománygyűjtés.
A józsefvárosi lakók sokat segítettek.

Sok egyedül élő embernek 

és sok családnak tudott az önkormányzat ételt adni.

Ebben az évben is gyűjtsünk adományt! 

Tegyük együtt meghitté a karácsonyt mindenkinek.
A „meghitt” azt jelenti békés és szeretettel teli.

Mit gyűjtünk?

Tartós élelmiszert.
A tartós élelmiszer sokáig eláll, nem romlik meg gyorsan.

Tartós élelmiszer például:

  • liszt
  • rizs
  • cukor
  • olaj
  • száraztészta
  • tea
  • kakaópor
  • levespor
  • leveskocka
  • konzerv
  • tartós tej
  • édesség

Meddig tart az adománygyűjtés?

Az adománygyűjtés december 15-ig tart.

Hol tudod leadni az adományokat?

Az adományt több helyen is le tudod adni.
Például:

1. Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala

1082 Budapest, Baross utca 63–67.

Nyitvatartás:

  • Hétfő: 08:15–18:00
  • Kedd: 08:15–16:00
  • Szerda: 08:15–16:30
  • Csütörtök: 08:15–16:00
2. Ügyfélszolgálat

1082 Budapest, Baross utca 66–68.

Nyitvatartás:

  • Hétfő: 8:00–18:00
  • Kedd: 8:00–16:00
  • Szerda: 8:00–16:30
  • Csütörtök: 8:00–16:00
  • Péntek: 8:00–13:30

3. H13 Közösségi és Szolgáltató Tér

1085 Budapest, Horánszky utca 13.

Nyitvatartás:

  • Hétfőtől péntekig: 8:00–19:00
4. VAJ Pékség

1085 Budapest, József körút 30–32. 

Nyitvatartás:

  • Hétfőtől vasárnapig: 07:00–20:00

5. Mátyás Pékség – Mátyás téri üzlet 

1084 Budapest, Mátyás tér 14.

Nyitvatartás:

  • Hétfőtől péntekig: 07:00–18:00
  • Szombat: 08:00–13:00
  • Vasárnap: 08:00–12:00
Hogyan jutnak el az adományok a rászorulókhoz?

Az adományokat az önkormányzat szociális dolgozói osztják szét. 

Az önkormányzat szociális dolgozói a JSzSzGyK-hoz tartoznak.

Ez a szervezet segít a nehéz helyzetben élő embereknek.

Kérdés esetén

Írj emailt! 

Email cím: adomany@jszszgyk.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!