Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Az önkormányzat intézkedései veszélyhelyzet idején

 Ennek a hírnek a szerkesztése 2020 májusában lezárult. A Józsefvárosi Önkormányzat intézkedéseiről a koronavírus-járvány második hulláma alatt itt olvashat:
https://jozsefvaros.hu/hir/75296/a-jozsefvarosi-onkormanyzat-intezkedesei


Zöld szám: 06-80-277-256
(segítségkérés, tájékoztatás minden nap 8 és 20 óra között)

(folyamatosan frissül)

JÓZSEFVÁROS ÖSSZEFOG

Minden információ arról, hogyan fogott össze Józsefváros a koronavírus-járvány alatt itt >>>

Rajzpályázat gyerekeknek, részletek itt >>>

JÓZSEFVÁROS ÚJRAINDUL

Minden információ a Restart programról itt >>>

MIBEN TUDUNK SEGÍTENI ÖNNEK?

Ha Ön idős és segítségre van szüksége bevásárlás és gyógyszerbeszerzés elintézésében, csekkbefizetésben, ügyintézésben vagy kutyasétáltatásban, kérjük, hívja a zöld számot és önkénteseink segítenek Önnek.

Ha szociális étkeztetésről szeretne kapni tájékoztatást, hívja az önkormányzat zöld számát!

Segítségkérés online űrlapon itt >>>

A veszélyhelyzet idejére bevezetett rendkívüli települési támogatásról itt talál részletes tájékoztatót >>>

Arról, hogy milyen esetekben és hogyan tud szájmaszkot igényelni az önkormányzattól, itt tájékozódhat >>>

Mobilvécék Józsefváros utcáin. Tovább információ >>>

Információ vendéglátóhelyek teraszainak engedélyeztetéséről itt >>>

Összefoglaló a járvány miatt nehéz anyagi helyzetbe került emberek számára elérhető állami és önkormányzati támogatásokról itt >>>

Részletes információ arról, hogy miben tud Önnek segíteni a Józsefváros Önkormányzat itt található >>>

ÖN HOGYAN SEGÍTHET? 

Kérjük, hogy a veszélyhelyzet alatt fokozott figyeljen a higiénés szabályok betartására, amelyekről itt tájékozódhat >>>

Tegyük együtt tisztábbá a kerületet! További információ >>>

Józsefváros összefog - szolidaritási segélyalap: A járvánnyal kapcsolatos adományok gyűjtésére az önkormányzat egy elkülönített számlát jelölt ki, melynek száma: 11784009-15508009-10010000 (OTP Bank Nyrt. - Számlatulajdonos: Józsefvárosi Önkormányzat, (IBAN: HU88 1178 4009 1550 8009 1001 0000 OTP BANK SWIFT kód: OTPVHUHB)).  Részletes információk itt >>>

Felhívás tárgyi adományok gyűjtésére: ha megteheti, kérjük, ajánljon fel tárgyi adományt a Józsefvárosi Önkormányzatnak, hogy ki tudjuk elégíteni a megnövekedett igényeket. Részletes információk itt >>>

Józsefváros összefog - Facebook-csoport a közösségükért, egymásért - csatlakozzon Ön is!

Támogassa a helyi vállalkozásokat és civil közösségeket! A kerületben a veszélyhelyzet alatt működő szolgáltatókat itt találja >>>

Tájékoztató plakátok magyar, orosz, spanyol, kínai és angol nyelven itt letölthetőek.

További információk arról, hogyan segíthet a járvány elleni védekezésben itt >>>

ÜGYINTÉZÉS 

A Polgármesteri Hivatal, a Közterület-felügyeleti Ügyosztály és a Családtámogatási Iroda ügyfélfogadási rendjéről itt tájékozódhat >>>

EGÉSZSÉGÜGY

A Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központról itt érhet el aktuális információkat.

A józsefvárosi háziorvosok elérhetőségét itt találja.

OKTATÁS-NEVELÉS

Iskolák: A kialakult helyzetre tekintettel, 2020. március 16-tól a kerületi iskolákban nincs tanítás. Ha étkeztetéssel kapcsolatos kérdése van, keresse a gyermeke által látogatott iskolát, hívja a 06/20-22-11-445 vagy a 06/1-210-76-37/25 telefonszámokat vagy írjon e-mailt ide: elelmezes@jszszgyk.hu

Bölcsődék, óvodák: 2020. június 2-tól a bölcsődék és óvodák visszatérnek a rendes működéshez, erről további információt itt talál >>>

A bölcsődék listáját itt, az óvodák listáját itt találja.

SZOLGÁLTATÁSOK

A Teleki téri piac nyitvatartásáról itt talál aktuális információkat >>>

A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ ügyfélfogadás rendje itt elérhető >>>

A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ nyitvatartásáról itt tájékozódhat >>>

A Kesztyűgyár Közösségi Ház nyitvatartásáról itt lehet tájékozódni >>>

A Józsefvárosi Galéria nyitvatartásáról itt talál információt >>>

HASZNOS INFORMÁCIÓK SÉRÜLÉKENY ÉS KÜLÖNLEGES SZÜKSÉGLETŰ CSOPORTOKNAK

Információk fogyatékos embereknek itt >>>

Ingyenes segélyvonal és jogsegély nők és gyerekek elleni erőszak áldozatainak és segítőiknek itt >>>

Információk menekülteknek és bevándorlóknak itt >>>

Információk a járvány alatti addiktológiai ellátásról itt >>>

Segítség hajléktalan embereknek: hívja a Közép-magyarországi Regionális Diszpécser Szolgálat +36 1 338 41 86-os telefonszámát

Hasznos információk kutyatartóknak itt >>>

FOR ENGLISH-SPEAKING RESIDENTS

Please find information in English here >>>

Information posters in Russian Spanish, Chinese, English, Arabic and Pharsi can be downloaded here >>>


Ha információra vagy segítségre van szüksége, kérjük, hívja az önkormányzat ingyenesen hívható 06 80/277-256-os zöld számát, amely minden nap 8 és 20 óra között érhető el.
Köszönjük türelmét és együttműködését és kérjük, vigyázzon magára és másokra is!

Kapcsolódó dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Érvényes 2021. május 26-tól

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje:
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

A Polgármesteri Hivatal központi száma: 06-1-459-2100

Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256

Hogyan tud kapcsolatba lépni a Polgármesteri Hivatallal?

A Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (Támpont) útján történik (Baross u. 63-67).

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30

Hogyan tud ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban?

Az ügyintézés természetes személyekkel postai, elektronikus (ügyfélkapu) és személyes úton, jogi személyekkel kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Kérjük, ha személyesen intézné ügyét, foglaljon előre időpontot az érintett szervezeti egységgel az alábbi telefonszámok egyikén: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek

Amennyiben ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy ezt letölteti az önkormányzat honlapjáról: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok

Ha személyesen szeretné átvenni a nyomtatványt, akkor a szükséges információkat és elérhetőségeket az Ön részére a Polgármesteri Hivatalban található Támpont biztosítja. Szükség esetén a Támpont eligazításán felül előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre a Hivatal illetékes irodáján.

Ügyintézés anyakönyvi ügyekben

Az Anyakönyvi Iroda minden munkanapon 8.15 és 11.00 között előzetes bejelentkezés nélkül fogadja a Baross utcai akadálymentes bejárat melletti helyiségben az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, hogy foglaljanak előre időpontot az ügyintézéshez vagy juttassák el hozzánk postán az irataikat. Nyomtatványt igényelhetnek a Támponton.

Ügyintézés szociális támogatások ügyében

A Családtámogatási Irodán (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra. Ezen az irodán a személyes ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 10 fő tartózkodhat.

A Családtámogatási Irodán történő várakozás során az ügyfelek kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot betartani. Az ügyfelek fogadásának sorrendjét sorszámos rendszer biztosítja. Az utolsó sorszám legkésőbb az ügyfélfogadási idő lejárta előtt 15 perccel adható ki.

Önkormányzati támogatás online igényléséről szóló információ: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online

Járványügyi óvintézkedések

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező.

Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.

A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni.

Amennyiben az ügyfél a biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy a hivatal területére nem léphet be.

Munkatársak és irodák elérhetősége hivatali ügyintézés kapcsán:

Anyakönyvi Iroda

  • anyakonyv@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2106
  • Időpontfoglalás: 06-1-459-2176

Családtámogatási Iroda (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől)

  • Általános tájékoztatás: 06-1-459-2277, 06-20-539-0533

Adóügyi Iroda

Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben e-mailben vagy telefonon adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek, valamint hozzátartozónak nem adhat.

Adóügyekben tájékoztatás az alábbi elérhetőségeken kérhető:

  • adougy@jozsefvaros.hu
  • időpontfoglalás: 06-1-459-2134,
  • általános tájékoztatás: 06-20-377-6854
  • folyószámla ügyintézés, kiutalás, átvezetés: 06-20-352-0752
  • kommunális adóügyek: 06-20-352-3396
  • adójogszabályok értelmezése/ építményadó ügyek/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: 06-20-377-6890
  • speciális és egyedi adóügyek: 06-20-246-0945

Kerületgazdálkodási Iroda

  •  06/20-449-3332

Igazgatási Iroda

  • igazgatas@jozsevaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2164
  • közterület használattal kapcsolatos hozzájárulások: 06-20-261-9981

Városépítészeti Iroda:

  • települeskep@jozsefvaros.hu.
  • foepitesz@jozsefvaros.hu
  • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2509, 06-1-459-2158

Közösségi Részvételi Iroda:

  • reszvetel@jozsefvaros.hu
  • 06-1-459-2139

Közterület-felügyelet zöld szám:

  • 06-80-204-618

Humankapcsolati iroda

  • általános tájékoztatás: 06-1-459-2193, 06-1-459-2197, 06-1-459-2260, 06-1-459-2551   06-1-459-2130

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben