Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Szervezeti egységek

Jegyzői Kabinet - Belső Ellátási Iroda

A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyfelfogadas

___________________

 

Központi telefonszám: 459-2189

 

  • Üzemben tartás (klíma, víz-, csatornarendszer, elektromos hálózat, telefonhálózat, kábeltelevízió, sokszorosító berendezések, hivatali gépkocsik, irodagépek), javítási munkák
  • Beszerzések (üzemeltetési tevékenységekhez szükséges anyag, általános irodaszer, általános tisztítószer, bélyegző, névjegykártya, általános nyomtatványok, speciális nyomtatványok, nagy értékű és kis értékű tárgyi eszközök, napilapok, folyóiratok)
  • Adatgyűjtés, kezelés (vezetékes telefonhálózat, mobil előfizetések, telefonkönyvek, vezetékes telefonok költségei, munkabiztonsági és tűzvédelmi feladatok elvégzése, gépkocsik adminisztrációja, leltározás, selejtezés, raktárkezelés, raktárnyilvántartás)
  • Épület-tisztítás (napi takarítás, éves nagytakarítás, rovar- és féregmentesítés, épületek körüli járda, parkoló takarítása)
  • Rendezvények feltételeinek biztosítása, egyéb ünnepek lebonyolítása, rendezvényekkel kapcsolatos beszerzések
  • Szállítás, anyagmozgatás (napi ütemezett és ad hoc, szolgáltatók szervezése, gépkocsi-használat engedélyeztetése magáncélú használatra)
  • Ellenőrzés (számlák, pénzügyi fedezet)
  • A Polgármesteri Hivatal számítástechnikai rendszerével kapcsolatos feladatok ellátása (informatikai hálózat üzemeltetése/fejlesztése, hardver beüzemelés és bővítés, rendszer adminisztráció és integráció, operációs rendszerek és felhasználói szoftverek kezelése, adatbázis adminisztráció, felhasználói támogatás/helpdesk)
  • Egyebek (telefonközpontok, portaszolgálat, információs táblák)

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
informatikus-koordinátor
gondnoksági ügyintéző
ügykezelő459-2263
gondnoksági ügyintéző
ügyintéző
informatikus
informatikus
informatikus, webfejlesztő
gondnoksági ügyintéző459-2177
informatikus459-2121
informatikus459-2189
visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben