Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Szervezeti egységek

Jegyzői Kabinet - Belső Ellátási Iroda

  • Üzemben tartás (klíma, víz-, csatornarendszer, elektromos hálózat, telefonhálózat, kábeltelevízió, sokszorosító berendezések, hivatali gépkocsik, irodagépek), javítási munkák
  • Beszerzések (üzemeltetési tevékenységekhez szükséges anyag, általános irodaszer, általános tisztítószer, bélyegző, névjegykártya, általános nyomtatványok, speciális nyomtatványok, nagy értékű és kis értékű tárgyi eszközök, napilapok, folyóiratok)
  • Adatgyűjtés, kezelés (vezetékes telefonhálózat, mobil előfizetések, telefonkönyvek, vezetékes telefonok költségei, munkabiztonsági és tűzvédelmi feladatok elvégzése, gépkocsik adminisztrációja, leltározás, selejtezés, raktárkezelés, raktárnyilvántartás)
  • Épület-tisztítás (napi takarítás, éves nagytakarítás, rovar- és féregmentesítés, épületek körüli járda, parkoló takarítása)
  • Rendezvények feltételeinek biztosítása, egyéb ünnepek lebonyolítása, rendezvényekkel kapcsolatos beszerzések
  • Szállítás, anyagmozgatás (napi ütemezett és ad hoc, szolgáltatók szervezése, gépkocsi-használat engedélyeztetése magáncélú használatra)
  • Ellenőrzés (számlák, pénzügyi fedezet)
  • A Polgármesteri Hivatal számítástechnikai rendszerével kapcsolatos feladatok ellátása (informatikai hálózat üzemeltetése/fejlesztése, hardver beüzemelés és bővítés, rendszer adminisztráció és integráció, operációs rendszerek és felhasználói szoftverek kezelése, adatbázis adminisztráció, felhasználói támogatás/helpdesk)
  • Egyebek (telefonközpontok, portaszolgálat, információs táblák)

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető459-2505
irodavezető-helyettes06 1 459 2324
ügyintéző459-2263
ügyintéző459-2261
ügyintéző459-2262
ügyintéző459-2563
ügyintéző459-2574
ügyintéző459-2189
fűtő-karbantartó
karbantartó
gépkocsivezető
informatikus459-2121
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben