Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Szervezeti egységek

Jegyzői Kabinet - Belső Ellátási Iroda

  • Üzemben tartás (klíma, víz-, csatornarendszer, elektromos hálózat, telefonhálózat, kábeltelevízió, sokszorosító berendezések, hivatali gépkocsik, irodagépek), javítási munkák
  • Beszerzések (üzemeltetési tevékenységekhez szükséges anyag, általános irodaszer, általános tisztítószer, bélyegző, névjegykártya, általános nyomtatványok, speciális nyomtatványok, nagy értékű és kis értékű tárgyi eszközök, napilapok, folyóiratok)
  • Adatgyűjtés, kezelés (vezetékes telefonhálózat, mobil előfizetések, telefonkönyvek, vezetékes telefonok költségei, munkabiztonsági és tűzvédelmi feladatok elvégzése, gépkocsik adminisztrációja, leltározás, selejtezés, raktárkezelés, raktárnyilvántartás)
  • Épület-tisztítás (napi takarítás, éves nagytakarítás, rovar- és féregmentesítés, épületek körüli járda, parkoló takarítása)
  • Rendezvények feltételeinek biztosítása, egyéb ünnepek lebonyolítása, rendezvényekkel kapcsolatos beszerzések
  • Szállítás, anyagmozgatás (napi ütemezett és ad hoc, szolgáltatók szervezése, gépkocsi-használat engedélyeztetése magáncélú használatra)
  • Ellenőrzés (számlák, pénzügyi fedezet)
  • A Polgármesteri Hivatal számítástechnikai rendszerével kapcsolatos feladatok ellátása (informatikai hálózat üzemeltetése/fejlesztése, hardver beüzemelés és bővítés, rendszer adminisztráció és integráció, operációs rendszerek és felhasználói szoftverek kezelése, adatbázis adminisztráció, felhasználói támogatás/helpdesk)
  • Egyebek (telefonközpontok, portaszolgálat, információs táblák)

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
irodavezető-helyettes06 1 459 2324
ügyintéző
ügyintéző459-2263
ügyintéző
ügyintéző
informatikus, webfejlesztő
fűtő-karbantartó
ügyintéző459-2262
karbantartó
ügyintéző459-2177
gépkocsivezető
informatikus459-2121
ügyintéző459-2189
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja.

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a Támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani.

Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység elérhetősége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai biztosítják a szükséges információkat. A Támponton ugyanakkor ügyfélfogadás nem zajlik. Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben.

A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámai:

Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)

Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Az ilyen esetekben ügyfélfogadásra kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával. A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

Amennyiben a kerületben elérhető támogatásokkal kapcsolatban van információra szüksége, a Józsefvárosi Önkormányzat Humánszolgáltatási Ügyosztály Családtámogatási Irodájának telefonszáma:
06-1/459-2277, 06-20/539-0533
(hétfő: 8 és 18 óra között, kedden és csütörtökön 8 és 16 óra között, szerdán 8 és 16:30 között, pénteken 8 és 13:30 között).

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben