Önkormányzat Ügyintézés Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Városfejlesztés Orczy negyed program Zöld 8 Józsefváros összefog Múlt-Jelen
KERESÉS

Szervezeti egységek

Hatósági Ügyosztály - Anyakönyvi Iroda

Elérhetőségek

Ügyfélfogadás

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
8-15-13.30-ig
(haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése)

13.30-18.00
8.15-16.00
(haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése)
8.15-16.308.15-16.00
( haláleset, valamint egészségügyi intézményen kívül történt születés hozzátartozó által történő bejelentése)
8.15-11.30

Kapcsolódó ügyek

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető 459-2269
anyakönyvvezető 459-2128
ügyintéző 459-2225
anyakönyvvezető 459-2555
anyakönyvvezető 459-2117
hagyatéki ügyintéző 459-2181
anyakönyvvezető 459-2105
anyakönyvvezető 459-2587
anyakönyvvezető 459-2284
anyakönyvvezető 459-2166
ügyintéző 459-2558
anyakönyvvezető
hagyatéki ügyintéző 459-2180
köztemetés és lakcím rendezés ügyintéző 459-2211
visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Ügyfélfogadásra és ügyintézésre vonatkozó szabályok:

2020. március 16-tól visszavonásig

személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség, az ügyintézés (természetes személyekkel és jogi személyekkel is) e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

A feltétlenül szükséges személyes iratátvételre a Polgármesteri Hivatal földszintjén kerül kialakításra az „egyablakos” iratfogadás, melynek az ügyfélfogadási ideje:

Hétfő 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Kedd nincs
Szerda 9:00-11:00 | 14:00-16:00
Csütörtök nincs
Péntek 9:00 – 11:00

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben