Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Szervezeti egységek

Hatósági Ügyosztály - Anyakönyvi Iroda

A járványhelyzetnek megfelelő ügyfélfogadási rendről itt olvashat részletesen >>>

Anyakönyvi Iroda az alábbi ügyekben jár el:

- Anyakönyvi ügyek

- Hagyatéki ügyek

- Címképzési-, címigazolási-, lakcímrendezési ügyek

- Köztemetéssel kapcsolatos ügyek

- Gyámhatósági ügyek

Elérhetőségek:

Cím: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.

Általános tájékoztatás: 061/459 2106, 061/459-2176

E-mail: anyakonyv@jozsefvaros.hu

ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS (egyelőre kizárólag anyakönyvi ügyekben): https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/

A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00

Szerda: 8.15-16.30

Péntek: 8.15-11.00

Az ügyek intézésére az alábbiak szerint van lehetőség:

A Polgármesteri Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint az általános hivatali munkarend ideje alatt biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.

Az ügyintézés természetes személyekkel postai, választásuk alapján elektronikus módon (ügyfélkapu igénybevételével) vagy személyes kapcsolattartással valósul meg, a gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás) útján történik elektronikusan ügyfélkapun keresztül: https://ugyfelkapu.gov.hu/

Eönkormányzat: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

Az e-ügyintézésről itt tájékozódhat >>>

Postai úton: 1430 Budapest Pf. 160.

Személyesen: előzetes időpontfoglalással ITT

A VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15-11.00 óráig

Ügyfélfogadás

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntek
13.30-18.008.15-16.308.15-11.30

Elérhetőségek

Telefon: 061/459 2106, 061/459-2176

Fax: anyakonyv@jozsefvaros.hu

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
irodavezető-helyettes, anyakönyvvezető
címképzési-, címigazolási ügyintéző
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
köztemetési ügyintéző, lakcímrendezés
ügyviteli ügyintéző, időpontfoglalás 459-2176
ügyviteli ügyintéző, iktatási feladatok, irattárazás
anyakönyvvezető
hagyatéki-, gyámügyi ügyintéző
adminisztratív munkatárs, irattáros
ügyviteli ügyintéző, általános tájékoztatás459-2106
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
hagyatéki ügyintéző
anyakönyvvezető
hagyatéki ügyintéző
anyakönyvvezető

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66

Online időpontfoglalás anyakönyvi ügyekben: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben