Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Józsefvárosi egyházi pályázat E-Józsefvárosi sportpályázat Józsefvárosi nemzetiségi pályázat Józsefvárosi civil és kulturális pályázat Ajánlja fel 1%-át józsefvárosi civil szervezeteknek!
KERESÉS

Szervezeti egységek

Hatósági Ügyosztály - Anyakönyvi Iroda

Az Anyakönyvi Iroda az alábbi ügyekben jár el:

  • Anyakönyvi eljárás 
  • Címképzés, címrögzítés, címigazolás, 
  • Lakcímrendezés 
  • Hagyatéki eljárás 
  • Jegyzői gyámhatósági feladatok 
  • Köztemetés


Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az ügyek intézésére elsősorban elektronikus ügyintézés útján vagy e-mailen van lehetőség. Az e-ügyintézésről a www.jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.   

 

Kérelmet/beadványt az alábbiak szerint lehet benyújtani:

cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. Polgármesteri Hivatal Támpont Információs Szolgálat. 


A hatályos jogszabályok értelmében anyakönyvi kivonat kiállítása az ország bármelyik anyakönyvvezetője előtt kérelmezhető. Amennyiben a szóban forgó anyakönyvi esemény (születés, házasság, bét., haláleset) nincs az országos elektronikus anyakönyvi nyilvántartásban, úgy a kérelem átvételi helye szerinti anyakönyvvezető megkeresi az illetékes hatóságot a nyilvántartásba történő rögzítés céljából. 

Budapest VIII. kerületében történt anyakönyvi esemény rögzítése az anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címen is kérhető. 

Rögzítést követően az okirat kiállítása bármelyik anyakönyvi hivatalban kérelmezhető.


Az anyakönyvi kivonat iránti kérelmeket is a Támpont Információs Szolgálatnál lehet benyújtani. Az elkészült okiratokat postai úton továbbítjuk az ügyfelek részére.


Ügyfélfogadás:

  • Hétfő:    13:30 - 18:00
  • Szerda:    8:15 - 16:30
  • Péntek:    8:15 - 11:30

A személyes megjelenést igénylő ügyek intézéséhez előzetes időpontfoglalás szükséges. 

Időpontfoglalásra ügytípusonként a megadott telefonszámokon van lehetőség.


A VIII. kerület közigazgatási határain belül egészségügyi intézményben történt születést az intézmény jelenti be és a bejelentés alapján történik az anyakönyvezés. Ebben az esetben nincs szükség a szülők személyes megjelenésére.

A kórházon kívüli (otthon/lakásban) született gyermek születésének bejelentésére

és a VIII. kerület közigazgatási határain belül történt haláleset bejelentésére 

hétfőtől péntekig 8:15-11:00 óráig van lehetőség. 

További kérdés esetén az anyakonyv@jozsefvaros.hu e-mail címen kérhető tájékoztatás.


Elérhetőségek

Feladat
Név
Telefon
E-mail
Anyakönyvi ügyben:
Időpontfoglalás:  
Eperjesi Istvánné + 36 1 459 2176
Általános tájékoztatás:  
Orsósné Hander Erzsébet + 36 1 459 2106
Címképzés, címigazolás:  
Bablonkay Ildikó +36 1 459 2215
Címrögzítés, lakcímrendezés:  
Csonka Dénes Gábor +36 1 459 2211
Hagyatéki eljárás:  
Király Judit Márta +36 1 459 2180
Szedliczkyné Regős Barbara +36 1 459 2181
Jegyzői gyámhatósági feladatok:  
Király Judit Márta +36 1 459 2180
Köztemetés:  
Szedliczkyné Regős Barbara +36 1 459 2181

Munkatársak

Név
Munkakör
Telefon
E-mail
irodavezető
anyakönyvvezető
címképzési-, címigazolási ügyintéző459-2215
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
hagyatéki és gyámhatósági ügyintéző459-2180
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
anyakönyvvezető
hagyatéki- és köztemetési ügyintéző459-2211
anyakönyvvezető
címrögzítési-, lakcímrendezési ügyintéző

Kapcsolódó ügyek

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben