Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Képviselők

Szili-Darók Ildikó

Egyéni képviselő, 9. választókerület.
  • E-mail: daroki@jozsefvaros.hu
  • Fogadóóra: Minden héten csütörtök 14-18 h. Előzetes bejelentkezés szükséges a 06-1-4592-544 telefonszámon, Balogh-Nyeső Boglárkánál. Helyszín: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat - 1082 Budapest, Baross u. 63-67. 1/104.

Önéletrajz

A 9-es körzet képviselője vagyok. Alpolgármesteri megbízatásom elsősorban a szociális és az egészségügyi ágazat illetve a civil és egyházi szervezetek munkájának segítésére terjed ki.

Férjemmel és 16 éves lányommal a Szűz utcában lakom. Húsz évesen, 32 éve költöztem Józsefvárosba. Éltem a Szerdahelyi utcában, majd a Víg utcában is.

Munkám mindig a szociális és oktatási területhez, illetve a civil szektorhoz kapcsolódott. Szociális szervezői diplomám a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán szereztem. Biológia tanári végzettségem az ELTE TFK-n, szupervízori egyetemi végzettségem az ELTE TTK-n, rajzvizsgálati szaktanácsadói végzettségem pedig a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológia szakán szereztem.

10 éven keresztül családgondozóként dolgoztam a Józsefvárosi Családsegítő Szolgálatnál. 5 évig vezettem ezt az intézményt. Tanítottam középiskolában és felnőttképzéseken szociális, mentálhigiénés és pszichológiai tárgyakat. Dolgoztam a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnál, és idősek otthonában, illetve több tanodában is.

A szociálpolitika illetve a szociális munka terén több tankönyvet, országos kerettantervet, szakmai és vizsgakövetlményt írtam, illetve szakkönyveket lektoráltam.

4 éve OKJ-s vizsgaelnök vagyok szociális és mentálhigiénés képzések terén. Több civil szervezetben dolgozom, és ha időm engedi, önkéntes munkát vállalok a szegénység enyhítése érdekében.

 

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 30-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az ügyfelek, november 30-tól az önkormányzathoz, illetve a hivatalhoz címzett kérelmeiket, beadványaikat a támponton a - hivatali munkaidőn belül - minden nap benyújthatják.

Kivételt képeznek az anyakönyvi ügyek:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek és a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentéséről szóló iratanyag leadására minden munkanapon 8:15-11:00 óráig,
- egyéb anyakönyvi ügyet érintő kérelmek leadására hétfői és szerdai napokon van lehetőség.

Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben