- Józsefvárosi Közterület-Felügyelet
- Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ
- Józsefvárosi Gazdálkodási Központ
- Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt.
- Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány
- Karácsony Sándor Közalapítvány
- RÉV8 Zrt.
Közérdekű adatok
Az önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
Szervezeti, személyzeti adatok
- 1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
- 1.1.1. Szervezeti struktúra
- 1.1.1.1. Képviselő-testület és Szervei Szervezeti és Működési Szabályzata
- 1.1.2. Elérhetőségi adatok
- 1.2. Az Önkormányzat vezetői
- 1.2.1. Tisztségviselők
- 1.2.1.1. Polgármester
- 1.2.1.2. Alpolgármesterek
- 1.2.1.3. Jegyző
- 1.3. Felügyelt költségvetési szervek
- 1.3.1. Köznevelési intézmények
- 1.3.1.1. Óvodák
- 1.3.1.2. Iskolák
- 1.3.2. Szociális és gyermekvédelmi szervezetek
- 1.3.3. Szociális és gyermekjóléti ellátás
- 1.3.4. Kulturális intézmények
- 1.3.5. Egészségügyi Intézmények
- 1.3.5.2. Házi gyermekorvosok
- 1.3.5.3. Felnőtt háziorvosok
- 1.3.6. Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központ
- 1.4. Gazdálkodó szervezetek
- 1.4.1. Az önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
- 1.5. Közalapítványok
- 1.5.1. Józsefváros Közbiztonságáért Közalapítvány 2018. évi beszámolója
- 1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szervek
- 1.7. Lapok
- 1.7.1. Józsefváros újság
Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
- 2.1. A helyi önkormányzat alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
- 2.1.1. A helyi önkormányzat feladatát és hatáskörét meghatározó jogszabályok
- 2.1.2. Az önkormányzat önként vállalt feladatai
- 2.1.3. Rendeletek
- 2.1.4. Szervezeti és Működési Szabályzat
- 2.1.4.1. Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
- 2.1.4.2. Adatvédelmi tisztviselő
- 2.2. Közszolgáltatások
- 2.2.1. Az Önkormányzat által nyújtott, vagy költségvetésből finanszírozott közszolgáltatások
- 2.3. A szerv nyilvántartásai
- 2.3.1. A helyi önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke
- 2.3.2. A helyi önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok
- 2.3.3. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái
- 2.3.4. A közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja
- 2.3.5. A helyi önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei
- 2.4. Nyilvános kiadványok
- 2.4.1. Hívogató
- 2.5. Döntéshozatal, ülések
- 2.5.1. A döntések előkészítésének rendje
- 2.5.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.2.1. 12/2018. (V.07.) sz. önk. rendelet a helyi népszavazásról
- 2.5.2.2. A döntésben való állampolgári közreműködés módja
- 2.5.3. A döntéshozatali eljárási szabályai
- 2.5.4. Bizottságok és feladataik
- 2.5.5. Képviselő testületi ülések rendje
- 2.5.6. A testület ülései látogathatóságának rendje
- 2.5.7. Rendeletek
- 2.5.8. Koncepciók
- 2.6. Pályázatok
- 2.6.1. Aktuális pályázatok
- 2.6.2. Korábbi pályázatok
- 2.7. Közérdekű adatok igénylése
- 2.7.1. Igényekre alkalmazandó formanyomtatvány
- 2.7.2. Tájékoztató a közérdekű adatok megismerésére irányuló igények teljesítéséről közös polgármesteri -jegyzői utasítás
- 2.8. Nemzetiségi Önkormányzatok
- 2.8.1. 2015. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.2. 2016. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.3. 2017. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.4. 2018. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.5. 2019. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.6. 2020. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.7. 2021. évi jegyzőkönyvek
- 2.8.8. Együttműködési megállapodás
- 2.8.9. Szabályzatok
- 2.8.10. Szerződések
Gazdálkodási adatok
- 3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
- 3.1.2. Külső ellenőrzések
- 3.1.4. Belső ellenőrzések
- 3.1.5. Működési statisztika
- 3.1.6. Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
- 3.1.7. A működés eredményessége, teljesítmény
- 3.1.8. Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
- 3.2. Költségvetések, beszámolók
- 3.2.1. Éves költségvetések
- 3.2.1.1. 2006. évi költségvetések
- 3.2.1.2. 2007. évi költségvetések
- 3.2.1.3. 2008. évi költségvetések
- 3.2.1.4. 2009. évi költségvetések
- 3.2.1.5. 2010. évi költségvetések
- 3.2.1.6. 2011. évi költségvetések
- 3.2.1.7. 2012. évi költségvetések
- 3.2.1.8. 2013. évi költségvetések
- 3.2.1.9. 2014. évi költségvetések
- 3.2.1.10. 2015. évi költségvetések
- 3.2.1.11. 2016. évi költségvetések
- 3.2.1.12. 2017. évi költségvetések
- 3.2.1.13. 2018. évi költségvetések
- 3.2.1.14. 2019. évi költségvetések
- 3.2.1.15. 2020. évi költségvetések
- 3.2.1.16. 2021. évi költségvetések
- 3.2.2. A költségvetés végrehajtása
- 3.2.3. Pénzügyi beszámolók
- 3.3. Működés
- 3.3.1. Szerződések
- 3.3.1.1. Adásvételi és bérleti szerződések
- 3.3.1.2. Folyamatos kötelezettségvállalási szerződések
- 3.3.1.3. Szerződések nettó 5 millió forint felett
- 3.3.1.4. Szerződések nettó 5 millió forint alatt
- 3.3.2. A foglalkoztatottak
- 3.3.3. Támogatások
- 3.3.4. Parkolási bevételek és kiadások
Ügyfélfogadási rend
1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100
Érvényes 2021. március 8-tól
Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!
A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253
Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online
A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:
Anyakönyvi Iroda
Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu
Mató Klaudia: 0620/236-8007
Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787
Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:
- az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól
Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.
Családtámogatási Iroda
Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533
Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.
A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.
Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:
Hétfő 8:00-18:00
Kedd 8:00-16:00
Szerda 8:00-16.30
Csütörtök 8:00-16:00
Péntek 8:00-13.30
Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.
Adóügyi Iroda
Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854
Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890
Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945
Kerületgazdálkodási Iroda
dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332
Hatósági Ügyosztály
Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755
Igazgatási Iroda
Tóth Csaba: 0620/393-5598
Bednár János: 0670/907-5862
Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
Gyuricza Ramóna 0620/261-9981
Városépítészeti Iroda:
települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu
Közterület-felügyelet
zöld szám:
0680/204618
Humankapcsolati iroda
Pokornyi Viktória: 0620/277-4993
Közösségi Részvételi Iroda
Horváth Judit 0620/443-6144
Polgármesteri Kabinet:
polgarmester@jozsefvaros.hu
Bartók Júlia: 0620/624-3634
Vidák Anna: 0620/373-9454
Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548
Tóth Fanni: 0620/288-3508
Személyügyi Iroda
Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094