Önkormányzat Ügyintézés Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Józsefvárosi egyházi pályázat E-Józsefvárosi sportpályázat Józsefvárosi nemzetiségi pályázat Józsefvárosi civil és kulturális pályázat Ajánlja fel 1%-át józsefvárosi civil szervezeteknek!
KERESÉS

Pályázatok

Korábbi pályázatok

a TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása

Beküldési határidő: 2019. január 25 12:00

Tisztelt Ajánlattevő! 

Amennyiben ajánlatkérésünk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kíván benyújtani, kérem szíveskedjen a herbai-csilla@rev8.hu e-mail címen ajánlatadási szándékát jelezni. Ebben az esetben megküldjük az Ajánlatkérés 2.1. pontja szerinti mellékleteket.
 

A „TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárásban az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett:

 

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy az ajánlati árnak tartalmaznia kell az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat is?

Válasz:

Az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat Ajánlatkérő fizeti. Lásd. a megbízási szerződés 5.4 pontja

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy jelen ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni függetlenül a lefolytatandó közbeszerzési eljárások számától és eljárásrendjétől?

Válasz:

Az ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni. Lásd: felolvasólap.

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy a megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár?

Válasz:

A megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár.

 

Kérdés:

  • Abban az esetben, ha egy eljárás Megbízottnak nem felróható okból eredménytelen (pl. csak fedezet feletti ajánlatok érkeznek, vagy egyáltalán nem érkezik ajánlat), egyáltalán nem jár megbízási díj a Megbízott részére?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A megbízottnak a megbízási díj eredményes közbeszerzési eljárást követően jár.

 

Kérdés:

  • Hogyan kell eljárni a szerződés alapján, ha  több eljárás kerül lefolytatása és azok egy része bármely okból eredménytelen?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A számla kiállítása az alábbiak szerint történhet: eredményes közbeszerzési eljárás(ok) lefolytatását követően, igazolt teljesítést követően.

 

Letölthető dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

2020. június 1-től

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

Június 1-től lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az alábbiak szerint:

  • Hétfőn:13.30-18.00
  • Szerdán:08.15-16.30
  • Pénteken:08.15-11.30

A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, ennek használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles szájmaszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs szájmaszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.
A kézfertőtlenítő használatát és a szájmaszk viselését az őrszolgálat ellenőrzi.

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.
Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez segítségre vagy nyomtatványra van szüksége, akkor a Támpont Információs Szolgálat segíti ebben, amely a Polgármesteri Hivatal egyablakos bejáratánál található Budapest Baross u. 63-67. A beadványokat szintén itt adhatják le.

A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)
Telefon: 459-2277
az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Szerdán:9.00 – 11.00 és 14.00 – 16.00
  • Pénteken:9.00 – 11.00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben