Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Pályázatok

Korábbi pályázatok

a TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása

Beküldési határidő: 2019. január 25 12:00

Tisztelt Ajánlattevő! 

Amennyiben ajánlatkérésünk felkeltette érdeklődését és ajánlatot kíván benyújtani, kérem szíveskedjen a herbai-csilla@rev8.hu e-mail címen ajánlatadási szándékát jelezni. Ebben az esetben megküldjük az Ajánlatkérés 2.1. pontja szerinti mellékleteket.
 

A „TÉR_KÖZ 2016 pályázat keretében megvalósuló Palotanegyed, Európa Belvárosa Program III. projekthez kapcsolódóan közbeszerzési eljárások lebonyolítása és közbeszerzési szaktanácsadói feladatok ellátása” tárgyú közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzési eljárásban az alábbi kiegészítő tájékoztatás kérés érkezett:

 

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy az ajánlati árnak tartalmaznia kell az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat is?

Válasz:

Az EKR rendszerhasználati díjakat és a hirdetményellenőrzési díjakat Ajánlatkérő fizeti. Lásd. a megbízási szerződés 5.4 pontja

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy jelen ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni függetlenül a lefolytatandó közbeszerzési eljárások számától és eljárásrendjétől?

Válasz:

Az ajánlatkérés keretében egyetlen ajánlati árat kell megadni. Lásd: felolvasólap.

 

Kérdés:

  • Jól értjük-e, hogy a megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár?

Válasz:

A megbízási díj csak eredményes közbeszerzési eljárás(ok) esetén jár.

 

Kérdés:

  • Abban az esetben, ha egy eljárás Megbízottnak nem felróható okból eredménytelen (pl. csak fedezet feletti ajánlatok érkeznek, vagy egyáltalán nem érkezik ajánlat), egyáltalán nem jár megbízási díj a Megbízott részére?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A megbízottnak a megbízási díj eredményes közbeszerzési eljárást követően jár.

 

Kérdés:

  • Hogyan kell eljárni a szerződés alapján, ha  több eljárás kerül lefolytatása és azok egy része bármely okból eredménytelen?

Válasz:

A megbízás eredményes közbeszerzési eljárás lefolytatásáig tart. A számla kiállítása az alábbiak szerint történhet: eredményes közbeszerzési eljárás(ok) lefolytatását követően, igazolt teljesítést követően.

 

Letölthető dokumentumok

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 16-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben