Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Ügyleírások

Hatósági Ügyosztály

    Építésügyi Iroda 2020. március 1. napjával megszűnt, építéshatósági ügyek intézésére a Polgármesteri Hivatalban nincs lehetőség.

    Igazgatási Iroda

    Anyakönyvi Iroda

    Városépítészeti Iroda

    Humánszolgáltatási Ügyosztály

      Családtámogatási Iroda

      Gazdálkodási Ügyosztály

        Kerületgazdálkodási Iroda

        Közterület-felügyeleti Ügyosztály

        Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály

          Adóügyi Iroda

          Belső Ellenőrzési Iroda

          visszafel

          Ügyfélfogadási rend

          Érvényes 2021. május 26-tól

          A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.

          A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási ideje:
          Hétfő: 13.30-18.00
          Szerda: 8.15-16.30
          Péntek: 8.15-11.30

          A Polgármesteri Hivatal központi száma: 06-1-459-2100

          Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256

          Hogyan tud kapcsolatba lépni a Polgármesteri Hivatallal?

          A Hivatalban a kapcsolatfelvétel lehetőség szerint telefonon, postai úton, e-mailen, valamint a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (Támpont) útján történik (Baross u. 63-67).

          A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

          A Polgármesteri Hivatal munkarendje:
          Hétfő: 8.00 – 18.00
          Kedd: 8.00 – 16.00
          Szerda: 8.00 – 16.30
          Csütörtök: 8.00 – 16.00
          Péntek: 8.00 – 13.30

          Hogyan tud ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban?

          Az ügyintézés természetes személyekkel postai, elektronikus (ügyfélkapu) és személyes úton, jogi személyekkel kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik.

          Az elektronikus ügyintézésről itt talál információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

          Kérjük, ha személyesen intézné ügyét, foglaljon előre időpontot az érintett szervezeti egységgel az alábbi telefonszámok egyikén: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek

          Amennyiben ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy ezt letölteti az önkormányzat honlapjáról: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok

          Ha személyesen szeretné átvenni a nyomtatványt, akkor a szükséges információkat és elérhetőségeket az Ön részére a Polgármesteri Hivatalban található Támpont biztosítja. Szükség esetén a Támpont eligazításán felül előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre a Hivatal illetékes irodáján.

          Ügyintézés anyakönyvi ügyekben

          Az Anyakönyvi Iroda minden munkanapon 8.15 és 11.00 között előzetes bejelentkezés nélkül fogadja a Baross utcai akadálymentes bejárat melletti helyiségben az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

          • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
          • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.

          Egyéb anyakönyvi ügyekben kérjük, hogy foglaljanak előre időpontot az ügyintézéshez vagy juttassák el hozzánk postán az irataikat. Nyomtatványt igényelhetnek a Támponton.

          Ügyintézés szociális támogatások ügyében

          A Családtámogatási Irodán (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől) az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra. Ezen az irodán a személyes ügyfélfogadás az alábbiak szerint történik:

          Hétfő: 13.30-18.00
          Szerda: 8.15-16.30
          Péntek: 8.15-11.30

          Az ügyfélváróban egyszerre maximum 10 fő tartózkodhat.

          A Családtámogatási Irodán történő várakozás során az ügyfelek kötelesek a 1,5 méteres védőtávolságot betartani. Az ügyfelek fogadásának sorrendjét sorszámos rendszer biztosítja. Az utolsó sorszám legkésőbb az ügyfélfogadási idő lejárta előtt 15 perccel adható ki.

          Önkormányzati támogatás online igényléséről szóló információ: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online

          Járványügyi óvintézkedések

          A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező.

          Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.

          Az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni.

          A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni.

          Amennyiben az ügyfél a biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy a hivatal területére nem léphet be.

          Munkatársak és irodák elérhetősége hivatali ügyintézés kapcsán:

          Anyakönyvi Iroda

          • anyakonyv@jozsefvaros.hu
          • általános tájékoztatás: 06-1-459-2106
          • Időpontfoglalás: 06-1-459-2176

          Családtámogatási Iroda (Baross utca 66-68, bejárat a Németh utca felől)

          • Általános tájékoztatás: 06-1-459-2277, 06-20-539-0533

          Adóügyi Iroda

          Az önkormányzati adóhatóságot/ügyintézőt a hivatali eljárása során titoktartási kötelezettség terheli, így konkrét adózóval kapcsolatos ügyekben e-mailben vagy telefonon adótitkot, személyes adatot érintő adatot az ügyfélnek, valamint hozzátartozónak nem adhat.

          Adóügyekben tájékoztatás az alábbi elérhetőségeken kérhető:

          • adougy@jozsefvaros.hu
          • időpontfoglalás: 06-1-459-2134,
          • általános tájékoztatás: 06-20-377-6854
          • folyószámla ügyintézés, kiutalás, átvezetés: 06-20-352-0752
          • kommunális adóügyek: 06-20-352-3396
          • adójogszabályok értelmezése/ építményadó ügyek/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: 06-20-377-6890
          • speciális és egyedi adóügyek: 06-20-246-0945

          Kerületgazdálkodási Iroda

          •  06/20-449-3332

          Igazgatási Iroda

          • igazgatas@jozsevaros.hu
          • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2164
          • közterület használattal kapcsolatos hozzájárulások: 06-20-261-9981

          Városépítészeti Iroda:

          • települeskep@jozsefvaros.hu.
          • foepitesz@jozsefvaros.hu
          • általános tájékoztatás és időpontfoglalás: 06-1-459-2509, 06-1-459-2158

          Közösségi Részvételi Iroda:

          • reszvetel@jozsefvaros.hu
          • 06-1-459-2139

          Közterület-felügyelet zöld szám:

          • 06-80-204-618

          Humankapcsolati iroda

          • általános tájékoztatás: 06-1-459-2193, 06-1-459-2197, 06-1-459-2260, 06-1-459-2551   06-1-459-2130

          Kapcsolatok

          A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben