Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Ügyleírások

Belső Ellenőrzési Iroda

Városépítészeti Iroda

Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály

    Adóügyi Iroda

    Gazdálkodási Ügyosztály

    Hatósági Ügyosztály

      Építésügyi Iroda 2020. március 1. napjával megszűnt, építéshatósági ügyek intézésére a Polgármesteri Hivatalban nincs lehetőség.

      Igazgatási Iroda

      Anyakönyvi Iroda

      Humánszolgáltatási Ügyosztály

        Családtámogatási Iroda

        Közterület-felügyeleti Ügyosztály

        visszafel

        Ügyfélfogadási rend

        1082 Budapest, Baross u. 63-67.
        06-1-459-2100

        Érvényes 2021. március 8-tól

        Március 8. és április 19. között a hivatalban csak azok a köztisztviselők tartózkodhatnak, akinek a munkájához feltétlenül szükséges a személyes megjelenés, így különösen, akik a védekezésben részt vesznek. A személyes ügyfélfogadás szünetel. Iratok személyes átvételére nincs lehetőség. A portaszolgálat előtt elhelyezett dobozba kizárólag az anyakönyvi ügyekkel és a szociális támogatásokkal kapcsolatos iratokat lehet leadni, illetve onnan ezekkel az ügyekkel kapcsolatban lehet nyomtatványokat elvinni. Az ilyen formában leadott iratok 3 napra karanténba kerülnek, az ügyintézési határidők csak ezután indulnak el. Minden más ügyben az ügyintézés kizárólag postai vagy elektronikus út igénybevételével folyik. Amennyiben az ügyintézéssel kapcsolatban kérdése van, munkatársaink telefonon is elérhetők az alábbi telefonszámokon. Kérjük és köszönjük a lakosság megértését és türelmét a rendkívüli időszakban várhatóan megnövekedő terhek miatt!


        A Polgármesteri Hivatal postacíme: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.


        Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256


        Az elektronikus ügyintézésről itt talál részletes információt: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


        Ha önkormányzati támogatást igényelne online, erről itt talál további információt: https://jozsefvaros.hu/hasznos/75543/igenyeljen-onkormanyzati-tamogatast-online


        A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek , de a járványhelyzetre tekintettel kérjük, hogy ha ügyet intézne, akkor munkatársainkat az alábbi elérhetőségeken keresse:


        Anyakönyvi Iroda


        Általános tájékoztatás: 061/459-2176 és anyakonyv@jozsefvaros.hu

        Mató Klaudia: 0620/236-8007

        Nyeste Zsuzsanna: 0620/319-0787


        Anyakönyvi ügyben az alábbi iratokat lehet leadni a Polgármesteri Hivatal Támpontján munkanapokon 8-11-ig:

        • az újszülött bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átvétele a szülészeti klinikáktól és otthon szülés esetén a bejelentő szülőtől,
        • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új haláleset bejelentéséről szóló iratanyag átvétele a temetkezési szolgáltatóktól, illetve hozzátartozóktól

        Minden más beadvány, kérelem átvétele és az ügyfélfogadás szünetel.


        Családtámogatási Iroda

        Általános tájékoztatás: Nagy Ibolya - 061/459-2277, 0620/539-0533


        Ha Ön támogatási kérelmet szeretne leadni, akkor kérjük, hogy elsősorban a fenti telefonszámokat vagy az önkormányzat zöld számát hívja,, hogy tájékoztathassuk az aktuális eljárásrendről.

        A támogatás iránti kérelmeket a portaszolgálat előtt elhelyezett, erre szolgáló dobozba lehet leadni (borítékot biztosítunk). Kérelem nyomtatványt szintén innen lehet elvinni, de a kérelmeket nem lehet a helyszínen kitölteni. A kérelmek kitöltésével kapcsolatban kérjük, hogy mindig a fenti telefonszámokat hívja, mert a portaszolgálta nem tud segíteni a kitöltésben.


        Kérelmet leadni és nyomtatványt elvinni az alábbi időpontokban lehet:

        Hétfő 8:00-18:00

        Kedd 8:00-16:00

        Szerda 8:00-16.30

        Csütörtök 8:00-16:00

        Péntek 8:00-13.30


        Ha szociális ügyben van szüksége segítségre, akkor hívja telefonon a Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ Család- és Gyermekvédelmi Szolgálatát: 061-333-0582, 06-20-426-7257 vagy írjon emailt az info@jszszgyk.hu címre.


        Adóügyi Iroda

        Szigetiné H. Katalin - 061/459-2134, 0620/377-6854

        Adójogszabályok értelmezése/ eljárási kérdésekben tájékoztatás: Kovács Ádám György - 0620/377-6890

        Speciális és egyedi adóügyek: Bartha Tiborné - 0620/246-0945


        Kerületgazdálkodási Iroda

        dr. Győry Tímea: 06/20-449-3332


        Hatósági Ügyosztály

        Dr. Kóródi Éva: 0620/283-6755


        Igazgatási Iroda

        Tóth Csaba: 0620/393-5598

        Bednár János: 0670/907-5862

        Közterület-használattal kapcsolatos kérdésekben:
        Gyuricza Ramóna 0620/261-9981


        Városépítészeti Iroda:
        települeskep@jozsefvaros.hu, foepitesz@jozsefvaros.hu


        Közterület-felügyelet zöld szám:
        0680/204618


        Humankapcsolati iroda

        Pokornyi Viktória: 0620/277-4993


        Közösségi Részvételi Iroda

        Horváth Judit 0620/443-6144


        Polgármesteri Kabinet:
        polgarmester@jozsefvaros.hu

        Bartók Júlia: 0620/624-3634

        Vidák Anna: 0620/373-9454

        Balogh-Nyeső Boglárka: 0620/363-2548

        Tóth Fanni: 0620/288-3508


        Személyügyi Iroda

        Mlinárcsek Attiláné: 0620/407-9094


        Kapcsolatok

        A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben