Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil

Önkormányzati választás 2019

Elérhetőségek

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteséről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetője:

Rimán Edina jegyző
Tel.: + 36 1 459-2268
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu

Vezető-helyettes:

Dr. Mészár Erika aljegyző
Tel.: + 36 1 459-2163
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: meszare@jozsefvaros.hu

Választási Iroda elérhetőségei:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. fszt. 5.
Tel.: + 36 1 459-2215; + 36 1 459-2216; + 36 1 459-2217
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu
Honlap: www.jozsefvaros.hu

A Választási Iroda ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 08.15-18.00
Kedd: 08.15-16.00
Szerda: 08.15-16.30
Csütörtök: 08.15-16.00
Péntek: 08.15-16.00

Főváros VIII. kerület Helyi Választási Bizottság tagjai:

Dr. Galambos Károly - elnök

Danyiné Vámosi Gabriella - elnökhelyettes

Tavaszi Józsefné - tag

Dr. Lóránth József - a FIDESZ-Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt által megbízott tag (2019. augusztus 28-tól)

Dr. Gőz Gabriella - a Momentum Mozgalom, a Demokratikus Koalíció, a Magyar Szocialista Párt, a Párbeszéd Magyarországért Párt, a Lehet Más a Politika és a Magyar Szolidaritás Mozgalom által megbízott tag (2019. szeptember 5-től)

Pongrácz Erzsébet Zsuzsánna – a Közös Értékek Pártja által megbízott tag (2019. szeptember 10-től)

Benyovszky Gábor – a Magyar Munkáspárt által megbízott tag (2019. szeptember 26-tól)

A Választási Bizottság elérhetősége:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. november 16-tól

A Hivatallal a kapcsolatfelvétel  telefonon, postai úton, e-mailben, illetve a Hivatal által biztosított egyablakos Támpont Információs Szolgálat (továbbiakban: Támpont) útján történik.
Az önkormányzat irodái, ügyosztályai a személyes ügyfélfogadási szünet alatt is elérhetőek telefonon, elérhetőségeiket itt találja .

A Támpont Információs Szolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 9:00-11:00; 13:30-18:00
Szerda: 8:15-16:30
Péntek: 8:15-11:30

Az ügyintézés természetes személyek számára postai vagy elektronikus úton (ügyfélkapu), jogi személyek számára kizárólag elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) érhető el.

Az elektronikus ügyintézésről itt talál további információkat.
 
A Hivatalban személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Személyesen kizárólag akkor lehet ügyet intézni, ha az ügyfél az érintett szervezeti egységgel a leírás végén megjelölt telefonszámokon előre egyeztet időpontot, kizárólag személyes megjelenést igénylő ügyekben. 

Az ügyfélfogadás kizárólag, a Baross u. 63-67. szám alatti épület mozgáskorlátozottak számára fenntartott bejáratán keresztül megközelíthető  kijelölt helyiségben kerülhet sor, az óvintézkedések betartásával.
Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a bejáratnál található Támponton, az e célra kijelölt helyen adhatják le, melyeket az Ügyviteli Iroda minden nap összegyűjt. Az Ügyviteli Iroda a naponta összegyűjtött beadványokat három napig karanténban tartja, majd ezt követően érkezteti azokat. Az Ügyviteli Iroda részéről átvevő személy nem ér hozzá a beadványokhoz, azok benyújtására az ügyfél részére borítékot vagy dossziét kell biztosítani. 
 
Amennyiben az ügyfél számára ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a Támpont munkatársai  biztosítják a szükséges információkat.
 
A bejáratnál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelyek használata az ügyfelek részére kötelező. Ezen felül az ügyfél a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt köteles  maszkot viselni olyan módon, hogy az az orrot és a szájat folyamatosan elfedje. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt a hivatal  az őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja, melyet a belépéskor kell jelezni. 
 
A kézfertőtlenítő használatát és a maszk viselését az őrszolgálat köteles ellenőrizni. Amennyiben az ügyfél ezen biztonsági előírásoknak nem tesz eleget, úgy részére a hivatal területére történő belépést meg kell tagadni. Az Őrszolgálat az ügyfél Hivatal épületébe történő belépése esetén testhőmérséklet ellenőrzést végez. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik. 37,5 C fok feletti testhőmérséklet esetén az ügyfél nem tartózkodhat a hivatal épületében, részére a belépést meg kell tagadni.
 
A személyes ügyfélfogadást biztosító szervezeti egységek időpontfoglalására szolgáló telefonszámok:
 
Hatósági Ügyosztály Anyakönyvi Iroda:
06-1 459-2176
(kizárólag házassági szándékbejelentés és apai elismerő nyilatkozat felvétele ügyében)
 
Gazdálkodási Ügyosztály:
06-20 449-3332

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben