Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Önkormányzati választás 2019

Elérhetőségek

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteséről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetője:

Rimán Edina jegyző
Tel.: + 36 1 459-2268
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu

Vezető-helyettes:

Dr. Mészár Erika aljegyző
Tel.: + 36 1 459-2163
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: meszare@jozsefvaros.hu

Választási Iroda elérhetőségei:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. fszt. 5.
Tel.: + 36 1 459-2215; + 36 1 459-2216; + 36 1 459-2217
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu
Honlap: www.jozsefvaros.hu

A Választási Iroda ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 08.15-18.00
Kedd: 08.15-16.00
Szerda: 08.15-16.30
Csütörtök: 08.15-16.00
Péntek: 08.15-16.00

Főváros VIII. kerület Helyi Választási Bizottság tagjai:

Dr. Galambos Károly - elnök

Danyiné Vámosi Gabriella - elnökhelyettes

Tavaszi Józsefné - tag

Dr. Lóránth József - a FIDESZ-Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt által megbízott tag (2019. augusztus 28-tól)

Dr. Gőz Gabriella - a Momentum Mozgalom, a Demokratikus Koalíció, a Magyar Szocialista Párt, a Párbeszéd Magyarországért Párt, a Lehet Más a Politika és a Magyar Szolidaritás Mozgalom által megbízott tag (2019. szeptember 5-től)

Pongrácz Erzsébet Zsuzsánna – a Közös Értékek Pártja által megbízott tag (2019. szeptember 10-től)

Benyovszky Gábor – a Magyar Munkáspárt által megbízott tag (2019. szeptember 26-tól)

A Választási Bizottság elérhetősége:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben