Ügyintézés Hasznos Szóljon bele Költségvetés Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Józsefváros összefog Civil English
KERESÉS

Önkormányzati választás 2019

Elérhetőségek

A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény rendelkezései alapján értesítem a kerület lakosságát a Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetőjéről, helyetteséről, az Iroda elérhetőségeiről és az ügyfélfogadás rendjéről.

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda

Budapest Főváros VIII. kerület Helyi Választási Iroda vezetője:

Rimán Edina jegyző
Tel.: + 36 1 459-2268
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: jegyzo@jozsefvaros.hu

Vezető-helyettes:

Dr. Mészár Erika aljegyző
Tel.: + 36 1 459-2163
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: meszare@jozsefvaros.hu

Választási Iroda elérhetőségei:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67. fszt. 5.
Tel.: + 36 1 459-2215; + 36 1 459-2216; + 36 1 459-2217
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu
Honlap: www.jozsefvaros.hu

A Választási Iroda ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 08.15-18.00
Kedd: 08.15-16.00
Szerda: 08.15-16.30
Csütörtök: 08.15-16.00
Péntek: 08.15-16.00

Főváros VIII. kerület Helyi Választási Bizottság tagjai:

Dr. Galambos Károly - elnök

Danyiné Vámosi Gabriella - elnökhelyettes

Tavaszi Józsefné - tag

Dr. Lóránth József - a FIDESZ-Magyar Polgári Szövetség és a Kereszténydemokrata Néppárt által megbízott tag (2019. augusztus 28-tól)

Dr. Gőz Gabriella - a Momentum Mozgalom, a Demokratikus Koalíció, a Magyar Szocialista Párt, a Párbeszéd Magyarországért Párt, a Lehet Más a Politika és a Magyar Szolidaritás Mozgalom által megbízott tag (2019. szeptember 5-től)

Pongrácz Erzsébet Zsuzsánna – a Közös Értékek Pártja által megbízott tag (2019. szeptember 10-től)

Benyovszky Gábor – a Magyar Munkáspárt által megbízott tag (2019. szeptember 26-tól)

A Választási Bizottság elérhetősége:

Cím: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Fax: + 36 1 313-6696
E-mail: valasztas@jozsefvaros.hu

visszafel

Ügyfélfogadási rend

Ügyfélfogadás a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatalban

Érvényes 2021. július 15-től

A Polgármesteri Hivatal címe: 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
A Polgármesteri Hivatal központi száma : 06-1-459-2100
Ingyenesen elérhető zöld szám: 06-80-277-256
Támpont Információs Szolgálat : 1082 Budapest, Baross u. 63-67.
Elektronikus ügyintézés: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253

Figyelem! Gazdálkodó szervezetekkel kizárólag elektronikus ügyintézés történik (cégkapu vagy e-papír szolgáltatás). További információ: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/e-ugyintezes/253


A Polgármesteri Hivatal munkarendje:

Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 13.30


A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási ideje:

Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, foglaljon előre időpontot!

A Hivatalban az alább felsorolt kivételeken kívül (Pénztár, Anyakönyvi Iroda bizonyos ügytípusok, Közterület-felügyelet, Családtámogatási Iroda) előre egyeztetett időpont alapján van lehetőség személyes ügyfélfogadásra.

A Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és a munkatársak nevét és elérhetőségét itt találja: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/szervezeti-egysegek.

Kivételes esetben a Támpont munkatársa segítségével előzetesen egyeztetett időpont nélkül is lehetőség van a személyes ügyintézésre, ha erre van szabad kapacitás.

 

Hol találja az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat?

Online: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/ugyleirasok
Személyesen: a Polgármesteri Hivatalban található Támponton vagy az illetékes irodán


Pénztár

A pénztár időpontfoglalás nélkül minden hétfőn és szerdán 9.00-12.00 óráig, pénteken 9.00-11.00 óráig az alagsori házipénztárban tart nyitva.


 Anyakönyvi iroda

Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8.15- 11.00 óráig az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket:

az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Egyéb anyakönyvi ügyekben előzetesen kell időpontot foglalni az alábbi elérhetőségeken: https://jozsefvaros.hu/onkormanyzat/iroda/3-66


Közterület-felügyelet (1084 Budapest, Német u. 15.):

Személyes ügyfélfogadás munkanapokon 8.00-tól 16.00 óráig.
Előzetes időpontfoglalásra nincs szükség.


Családtámogatási Iroda (1082 Baross utca 66-68. bejárat a Németh utca felől)

Az alábbi időpontokban előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja az ügyfeleket.
Hétfő: 13.30-18.00
Szerda: 8.15-16.30
Péntek: 8.15-11.30


Kérjük, vigyázzon magára és másokra!

A Polgármesteri Hivatal bejáratánál kézfertőtlenítő van elhelyezve, amelynek használata az ügyfelek részére javasolt. Az ügyfeleknek a Hivatalba történő belépésekor és az ott tartózkodás ideje alatt ajánlott maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, azt részére a Hivatal az Őrszolgálat útján térítésmentesen biztosítja.


Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben