A megnövekedett rezsiköltségek csökkentése érdekében a Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal (Baross utca 63-67). 2022. november 1-től 2023. május 15-ig minden pénteken zárva tart, és péntekenként a dolgozók otthoni munkavégzés keretében fogják munkájukat ellátni. Természetesen a Polgármesteri Hivatal munkatársai ezeken a napokon telefonon és emailen továbbra is elérhetőek lesznek. Az ügyfélfogadási rend az alábbiak szerint változik:
Általános ügyfélfogadási rend:
Hétfő:
08.15-11.30
13.30-18.00
Szerda:
08.15-16.30
TÁMPONT Információs Szolgálat (Ügyfélszolgálat):
hétfő: 08.15-18.00
kedd: 08.15-16.00
szerda: 08.15-16.30
csütörtök: 08.15-16.00
péntek: ZÁRVA
Anyakönyvi Iroda
Az Anyakönyvi Iroda az alábbi ügyekben érkező ügyfeleket az általános ügyfélfogadási renden kívül hétfőtől csütörtökig 8.15-11.00 között, előzetes időpontfoglalás nélkül fogadja:
– az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat;
– a VIII. kerületben történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.
Pénztár:
hétfő: 9.00-12.00
szerda: 9.00-12.00
Rezsitanácsadás a Polgármesteri Hivatalban (Családtámogatási iroda)
hétfő 10.00 – 11.00 és 15:00-16:00
szerda 10:00-11:00 és 14:00-15:00
Közterület-felügyelet (Német utca 15.)
munkanapokon: 08.00-16.00
A pénteki napokon a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységeit és munkatársait az alábbi elérhetőségeken éri el: https://jozsefvaros.hu/otthon/polgarmesteri-hivatal/
Ha a könnyebb ügyintézés és tervezhetőség érdekében online szeretne időpontot foglalni a Polgármesteri Hivatalban az Anyakönyvi Irodába vagy az Adóügyi irodába, akkor kérjük, hogy látogasson el erre az oldalra: https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/