Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában 2023. július 24. – 2023. július 28. között igazgatási szünet lesz, ezért a Hivatal zárva tart.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadásra nincs lehetőség.
Anyakönyvi Iroda
Halaszthatatlan ügyekben:
Irat átadás-átvételre hétfőtől-csütörtökig 8.15- 10.00 óráig a Baross utca 63-67. fsz. 5. szám alatti irodahelyiségben van lehetőség az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
- az anyakönyvvezetővel előre egyeztetett időpontban az elkészült okiratok átvétele ügyében érkező ügyfelek.
Telefonügyelet hétfőtől-péntekig 8.00 órától – 12.00 óráig. Tel.: 0620/236 8007
A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében elrendelt készenlét
A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.
A közbiztonsági referenst a Józsefvárosi Közterület-felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöldszámán érhetik el: 06 80 204-618
Rendkívüli telefonos ügyelet hivatali ügyekben: munkanapokon 08.00-12.00 óra között a 06 1 459-2269-es telefonszámon.
A Zöld szám csak hivatali időben hívható, azaz Hétfőn: 8:00-18:00-ig, kedden és csütörtökön: 08:00-16:00-ig, szerdán: 08:00-16:30-ig, pénteken: 08:00-13:30-ig
Nyitás: 2023. július 31.
Megértésüket köszönjük!