Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában
2024. augusztus 12. – 2024. augusztus 16.
között igazgatási szünet lesz, ezért a Hivatal zárva tart.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.
Anyakönyvi Iroda
Halaszthatatlan ügyekben:
Irat átadás-átvételre hétfőtől-csütörtökig 8.30- 10.00 óráig a Baross utca 63-67. fsz. 5. szám alatti irodahelyiségben van lehetőség az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárok;
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
Rendkívüli telefonos ügyelet hivatali ügyekben: munkanapokon 08.00-12.00 óra között a 06 1 459 2105/105-ös mellék.
A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében:
A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.
Közbiztonsági referens telefonszáma: 06 20 582 3859
Közterület-felügyelet
A Közterület-felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöldszáma: 06 80 204-618
A Zöld szám: 06 80 277 256, csak hivatali időben hívható, az alábbi időpontok szerint:
Hétfőn: 8:00-18:00-ig,
Kedden: 08:00-16:00
Szerdán: 08:00-16:30
Csütörtökön: 08:00-16:00
Pénteken: 08:00-13:30
Az igazgatási szünet utáni első munkanap: 2024. augusztus 21. szerda
Megértésüket köszönjük!