Tisztelt Józsefvárosiak, Kedves Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Józsefvárosi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában
2025. július 21. – 2025. augusztus 1. között igazgatási szünet lesz, ezért a Hivatal zárva tart.
Az igazgatási szünet után az első ügyfélfogadási nap augusztus 4., hétfő.
Az igazgatási szünet ideje alatt a Polgármesteri Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel.
Általános tájékoztatás céljából a Hivatal ingyenesen hívható zöld számán ügyeletet tartunk minden hétköznap 9 órától 13 óráig.
Zöld szám (ingyenesen hívható): 06 80 277 256
Anyakönyvi Iroda
Halaszthatatlan ügyekben:
Irat átadás-átvételre hétfőtől-csütörtökig 8.30-10.00 óráig a Baross utca 63-67. földszint 5. szám alatti irodahelyiségben van lehetőség az alábbi ügyekben érkező ügyfelek esetén:
- az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárok;
- a VIII. kerület illetékességi területén belül történt halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatók, hozzátartozók;
Rendkívüli telefonos ügyelet anyakönyvi ügyekben: hétfőtől- csütörtökig 08.00-12.00 óra között a 06 1 459 2105- ös számon.
A katasztrófavédelmi feladatok ellátása érdekében:
A Hivatal működési körében fellépő veszélyhelyzet, baleset, elemi csapás, életveszély, súlyos kár esetén a közbiztonsági referens gondoskodik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásának megszervezéséről és koordinálásáról.
Közbiztonsági referens telefonszáma: 06 20 852 3859
Közterület-felügyelet
A Közterület-felügyelet 0-24 órában működő ingyenes zöldszáma: 06 80 204-618
Megértésüket köszönjük!