Biciklioktatás felnőtteknek
Biciklioktatást szervez az önkormányzat.
A biciklioktatáson megtanítanak biciklizni.

A biciklioktatás felnőtteknek szól.

A biciklioktatást a Velo Budapest munkatársai tartják.
A biciklioktatás ingyenes.
Nem kell érte fizetni.

A biciklioktatás 4 alkalomból áll.
Az alkalmak mindig vasárnap vannak.
A biciklioktatás június 1-jén kezdődik.
A biciklioktatás időpontjai:
június 1.
június 15.
június 22.
június 29.
A biciklioktatás 10 órától 12.30 percig tart.
Ajánlott minden alkalommal elmenni.
Az fog megtanulni biciklizni,
aki az összes alkalomra elmegy.
A biciklioktatás a Horváth Mihály téren kezdődik.
A Horváth Mihály téren a nagy lámpa alatt.

A biciklioktatásra jelentkezni kell.

A jelentkezési lap itt található: https://jozsefvaros.hu/kerdoiv/bringaoktatas-felnotteknek-jozsefvarosban-2025-regisztracio/
A biciklioktatásra telefonon is jelentkezhetsz.
Telefonszám: 06-1/459-2111
A biciklioktatásra május 20-ig lehet jelentkezni.
Ha van saját biciklid,
akkor vidd magaddal a biciklioktatásra.
Ha nincs biciklid,
akkor azt jelezd a jelentkezési lapon.
