Fővárosi Lakásrezsi támogatás
A Lakásrezsi támogatás azt jelenti,
hogy pénzt kapunk a számlák befizetésére.
A Főváros befizeti helyettünk a számlák egy részét.
Ha pénzt kapunk a számlák befizetésére, nekünk több pénzünk marad.

A támogatást egy háztartásból csak egy személy kérheti.
Egy háztartást alkotnak azok,
akik együtt élnek.

A támogatást 1 évig kapjuk.
Amikor lejár az 1 év,
akkor újra kell kérni a támogatást.
A támogatást az évben bármikor kérhetjük.
A kibővített támogatást újra kell kérni.
Albérletben élők is kérhetik a támogatást.
Az albérlőknek a bérleti szerződést be kell mutatniuk.
A bérleti szerződés az egy olyan dokumentum,
amiben le van írva, hogy a tulajdonos kiadja a lakását az albérlőnek.
Bérleti szerződés helyett,
a tulajdonos írhat egy igazolást a lakás bérbeadásáról.
A támogatást kérhetik azok is,
akiknek tartozásuk van.
Például még nem fizették ki a korábbi számla díját.
A támogatást kérhetik azok is,
akiknek feltöltős mérőórájuk van.

Ki kaphat Lakásrezsi támogatást?
Lakásrezsi támogatást az kap,
akinek kevés a pénze.
Lakásrezsi támogatást az kap,
aki rendszeres szociális támogatást kap.
Vagy olyannal él együtt,
aki szociális támogatást kap.
Szociális támogatás például a fogyatékos támogatás.
Szociális támogatás például a magasabb összegű családi pótlék.
A Szociális Támogatási Irodában segítenek eldönteni,
hogy jár nekünk a támogatás.

A támogatás összege
A Lakásrezsi támogatás nem készpénz.
A Lakásrezsi támogatás csökkenti a számlák díját.
Számla a villanyszámla.
Számla a gázszámla.
Számla a vízszámla.
A Lakásrezsi támogatás 2 számla díját csökkenti.
Például a víz és gáz.
Például a víz és villany.
A Lakásrezsi támogatás összesen 6000 Ft.

A támogatás elbírálásáról nem kapunk visszajelzést.
A számlán láthatjuk,
hogy megkaptuk a támogatást.
A támogatás kérése
A Lakásrezsi támogatásért jelentkezni kell.
A Lakásrezsi támogatásért igénylőlapot kell kitölteni.
Az igénylőlap azt jelenti,
hogy megadjuk személyes adatainkat.
Az igénylőlapot letölthetjük az internetről:
http://www.halozatalapitvany.hu/article/fovarosi-lakasrezsi-tamogatas

Az igénylőlapot megtaláljuk a Szociális Támogatási Irodában.
A Szociális Támogatási Irodában segítenek jelentkezni.
A Szociális Támogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.
A Szociális Támogatási Iroda telefonszáma: 06 1 459 2227
Az ügyintézéshez időpontot itt lehet foglalni. https://idopontfoglalas.jozsefvaros.hu/
Az időpontfoglalásnál a megjegyzés részben jelezhetjük,
ha van valamilyen speciális igényünk.
A jelentkezéshez kérik az iratainkat.
Irat a személyazonosító igazolvány.
Irat a lakcímigazolvány.

A jelentkezéshez kérik a szociális támogatás igazolását.
Szociális támogatás például a fogyatékossági támogatás.
Albérlet esetén kérik a bérleti szerződést.
Bérleti szerződést az albérlet tulajdonosa tud adni.
