Új zebra kialakítása a Baross utcán
A zebra más néven gyalogátkelőhely.
A gyalogátkelőhely egy olyan útszakasz,
ahol a gyalogosok biztonságosan tudnak átmenni az úton

A Baross utcán kevés zebra van.
A gyalogosok nehezen tudnak átmenni a Baross utcán.
Az önkormányzat ezért új zebrát alakít ki a Baross utcán.
Az új zebra
a Leonardo da Vinci utca és a Szűz utca között lesz.
A zebra kialakítása május 12-én kezdődik.
A kialakítás július végéig fog tartani.
Ebben az időszakban megváltozik a közlekedés
a Leonardo da Vinci és a Szűz utca között.
Például az autósok csak egy sávot használhatnak.
Például a bicikli sávot nem lehet használni.
A változások a helyszínen ki lesznek táblázva.
A táblák jelzik,
hogy hogyan tudunk biztonságosan közlekedni.

Az új zebra jelzőlámpás gyalogátkelőhely lesz.
Ez azt jelenti, hogy jelzőlámpa fogja jelezni,
hogy mikor mehetünk át az úton.
Ha a gyalogosok átmehetnek,
akkor az autósok piros lámpát kapnak.
Az autósoknak meg kell állniuk.

Az átalakításnál a közvilágítást is fejlesztik.
A közvilágítás az utcák és terek megvilágítása.
Az önkormányzat közel 46 millió forintot fog fizetni az átalakításért.
Az átalakítás zajjal jár.
Az átalakítás alatt
hosszabb ideig tart eljutni egyik helyről a másikra.
Az önkormányzat köszöni a közlekedők és lakók türelmét.

