Indul a szavazás a részvételi költségvetésen
A részvételi költségvetésen a józsefvárosi lakosok dönthetik el,
hogy az önkormányzat mire költsön pénzt.
Milyen lépésekből áll a részvételi költségvetés?
Ötletbeadás.

Ötlet megvizsgálás.

Szavazás.

Megvalósítás.

Szavazás
Jelenleg itt tart a folyamat.
Szeptember 1-től indul a szavazás.

Ki szavazhat?
Minden józsefvárosi lakos szavazhat,
aki betöltötte a 16. életévét.
Hol tudsz szavazni személyesen?
A Józsefvárosi Önkormányzat Ügyfélszolgálatán.
Cím: 1082 Budapest, Baross utca 63-67.
Nyitvatartás
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.30
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1/459-2100
Ügyfélszolgálat ingyenes telefonszáma: +36 80/277-256

Személyesen tudsz szavazni a Dankó udvarban.
Cím: 1086 Budapest, Dankó utca 18.
A Dankó udvar minden nap nyitva van.
A Dankó udvar 8 órától 20 óráig van nyitva.
A Dankó udvar munkatársainak email címe: info@dankoudvar.hu

Hogyan szavazhatsz online?
Az online szavazáshoz regisztrálni kell.
Regisztrálni ezen az oldalon tudsz: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/bejelentkezes/
A regisztráció után ezen a linken szavazhatsz: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/
Kattints a Részvételi költségvetés menüpontra.
Hogyan működik a szavazás?
A szavazáson a 8. kerület különböző részekből áll.
A 8. kerületet körzetekre osztották.
A 01-es körzet a kék.
A 02-es körzet a sárga.
A 03-as körzet a piros.
A 04-es körzet a zöld,
ami a teljes kerületet jelöli.


Mindenki összesen 7 ötletre szavazhat.
A saját körzetben 3 ötletre lehet szavazni.
A saját körzet az a hely,
ahol laksz.
A másik körzetekben 1-1 ötletre lehet szavazni.
A teljes kerületen belül 2 ötletre lehet szavazni.
A korábbi nyertes ötleteket itt találod:
https://reszvetel.jozsefvaros.hu/reszveteli-koltsegvetes/nyertes-otletek-kovetese/
Szeretnél segíteni?
A Részvételi Iroda várja az önkéntesek jelentkezését.
Az önkéntesek segítenek szavazatot gyűjteni.
Az önkéntesek segítenek pultozni.
Az önkéntesek segítenek programot szervezni. Önkéntes segítőnek itt tudsz jelentkezni: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/kerdoiv/jelentkezz-onkentesnek-a-kozossegi-reszveteli-irodahoz/

