Közösségi fogadóóra
Az önkormányzat közösségi fogadóórát tart.
A közösségi fogadóóra egy olyan esemény,
ahol a lakók kérdezhetnek az önkormányzat munkatársaitól.
A közösségi fogadóórának a témája a lakók problémái.

Mire jó a közösségi fogadóóra?
A közösségi fogadóórán elmondhatod,
hogy mi zavar a lakóhelyeden.
Például elromlott a hinta a játszótéren.
Például nincs elég pad az utcában.
A közösségi fogadóórán elmondhatod a véleményedet.
Például, hogy tetszik az új közösségi kert.
Például, hogy nem tetszik a zaj,
ami az építkezés miatt van.

Józsefváros egy nagy kerület.
Józsefváros több negyedből áll.
A közösségi fogadóórán az alábbi negyedekről lesz szó:
- Corvin negyed
- Losonci negyed
- Magdolna negyed
- Orczy negyed.

Kik lesznek ott?
A közösségi fogadóórán az önkormányzat munkatársai lesznek ott.
Például:
Pikó András.
Pikó András Józsefváros polgármestere.
A polgármester az önkormányzatot vezet

Rádai Dániel.
Rádai Dániel alpolgármester.
Rádai Dániel a városfejlesztésért felelős.
Például, hogy milyen legyen egy utca.
Például, hogy hogyan alakítsák át a parkokat.
Például, hogy hol menjenek az autók.

Udvarhelyi Tessza.
Udvarhelyi Tessza alpolgármester.
Udvarhelyi Tessza a szociális ellátásért felelős.
Szociális ellátás például a szegények támogatása.
Például lakás biztosítása a szegényeknek

Sátly Balázs.
Sátly Balázs alpolgármester és önkormányzati képviselő.
Sátly Balázs a pénzügyekért felelős.
Például, hogy az önkormányzat mire mennyi pénzt költ.

A közösségi fogadóórán ott lesznek az önkormányzati képviselők.
Minden negyednek van önkormányzati képviselője.
Az önkormányzati képviselő feladata,
hogy az adott terület érdekeit képviselje.
Bihari György

Camara-Bereczki Ferenc Miklós

Gutjahr Zsuzsanna

Hermann György

Shakkour Aram

Soós György

A közösségi fogadóórán részt vesznek
más önkormányzati munkatársak is.
Mikor?
A közösségi fogadóóra szeptember 16-án lesz.
A közösségi fogadóóra kedden lesz.
A közösségi fogadóóra 18 órakor kezdődik.
A közösségi fogadóóra 20 óráig tart.
Hol?
A Lakótérben.
A Lakótér címe: Kálvária tér 21.
A Lakótér akadálymentes.
A közösségi fogadóórára online is becsatlakozhatsz.
Az online közvetítésen is fel tudod tenni a kérdéseidet.
Az online közvetítés linkje: www.facebook.com/jozsefvaros.hu
Ha szeretnél online becsatlakozni,
akkor szeptember 16-án, 18 órakor lépj be a linkre.
További kérdés esetén keresd a Részvételi Iroda munkatársait.
Email cím: reszvetel@jozsefvaros.hu
Telefonszám: +36 1 459 21 39



