Szolgáltatások fogyatékos embereknek és családjaiknak Józsefvárosban
Miről van szó?
A Józsefvárosi Önkormányzat 2025-ben új tervet készít.
Ez a terv a fogyatékos embereknek és családtagjaiknak szól.
A cél: jobb szolgáltatásokat adni nekik.

Mi történt eddig?
Az önkormányzat munkatársai felmérést végeztek.
Kérdőívben kérdezték meg a fogyatékos személyeket,
és családjaikat,
hogy mire van szükségük.
A kérdőívet 159 ember töltötte ki.

Az önkormányzat beszélgetést szervezett.
A beszélgetés célja az volt,
hogy pontosítsák az igényeket.
A résztvevők segítettek abban,
hogy milyen formában lenne érdemes megvalósítani a terveket.

A kérdőíves felmérés összefoglalóját itt találod.
Sajnos az összefoglalóból nem érhető el könnyen érthető változat.
A beszélgetések összefoglalóját itt találod.
Sajnos az összefoglalóból nem érhető el könnyen érthető változat.
Mi fog történni ezután?
A fogyatékosügyi referens dolgozik tovább a terven.
A fogyatékosügyi referens olyan szakember,
aki a fogyatékos emberek ügyeivel foglalkozik az önkormányzatnál.
Ez a munka 2025 őszén zajlik.
Amikor a terv elkészül,
a fogyatékos emberek elmondhatják a javaslataikat.
