Jégpálya a Horváth Mihály téren
Idén is lesz jégpálya a Horváth Mihály téren.
A jégpálya használata ingyenes.
Mikor nyit a jégpálya?
A jégpálya november 28-án nyílik meg.
A jégpálya február 1-jén zár be.
A jégpálya 2 hónapig használható.

A jégpálya minden nap nyitva lesz.
A jégpályát reggel 8 órától este 20 óráig lehet használni.
Mikor lesz zárva a jégpálya?
- december 24.
- december 31.
- január 1.

A jégpálya nyitvatartását befolyásolja az időjárás.
Például ha nagyon meleg van,
akkor bezárhat a jégpálya.
Például ha esik az eső,
akkor bezárhat a jégpálya

A Rendezvény8 Facebook oldalán tájékozódhatsz a nyitvatartásról.
Mielőtt mennél a jégpályára,
nézd meg a Facebook oldalt.
A Rendezvény8 Facebook oldala: https://www.facebook.com/Rendezveny8

Hol?
A jégpálya a Horváth Mihály téren lesz.

Árak
A jégpálya használata ingyenes.
Akinek nincsen korcsolyája,
az a jégpályánál tud bérelni.
A korcsolya ára 36-os méretig 800 forint.
A korcsolya ára 37-es mérettől 1600 forint.

Kedvezmény iskolás és óvodás csoportoknak
A jégpályát iskolás és óvodás csoportok is használhatják.
Az iskolás és óvodás csoportok tanítási időben ingyen korcsolyát kapnak.
A tanítási idő reggel 8 órától délután 14 óráig tart.
Az iskolás és óvodás csoportoknak le tudják foglalni a jégpályát.
Foglalni ezen a linken lehet: https://jozsefvarosijegkorcsolyapalya.e-foglalo.hu/clientpage

Kedvezmény 14 év alatti józsefvárosi diákoknak
A 14 év alatti józsefvárosi diákok a téli szünet alatt ingyen tudnak korcsolyát bérelni.
A téli szünet december 20-tól január 4-ig tart.

Kép- és hangfelvétel
A jégpályán kép- és hangfelvételek készülhetnek.
Ez azt jelenti,
hogy a korcsolya pályán csinálhatnak rólad fotót.

A fotót felhasználhatják.
Például az újságban.
Például Facebook posztban.
A fotók felhasználásának szabálya az adatkezelési tájékoztatóban van.
Adatkezelési tájékoztatónk itt található: https://jozsefvaros.hu/adatvedelem/
Az adatkezelési tájékoztatónk nem könnyen érthető.
Kérj segítséget az adatkezelési tájékoztató megértéséhez.
