Lakhatási ügyfélszolgálat kialakítása

Beruházás helyszíne: 1085 Budapest Práter u. 22.

Beruházó: Józsefvárosi Önkormányzat

Beruházás jelenlegi státusza:

 
 
 
 
 
Előkészítés (befejezve)

 
 
 
 
 
Koncepcióalkotás (befejezve)

 
 
 
 
 
Tervezés (folyamatban)

 
 
 
 
 
Engedélyeztetés (nincs elkezdve)

 
 
 
 
 
Beszerzés/ Közbeszerzés (nincs elkezdve)

 
 
 
 
 
Kivitelezés (nincs elkezdve)

 
 
 
 
 
Kész (nincs elkezdve)

Beruházás költsége: 230 000 000 (bruttó Ft)

Kivitelezés várható kezdése: 2025/2. negyedév

Kivitelezés várható befejezése: 2025/4. negyedév

Röviden a beruházásról

Háttér:

Az Önkormányzat lakhatási ügyfélszolgálat kialakítását tervezi a tulajdonában álló, 1083 Budapest Práter u. 22. szám alatti, földszinti és félemeleti egybenyitott ingatlanokban. Az Önkormányzat kiemelt célja a lakhatási ügyfélszolgálati folyamatok fejlesztése, továbbá az önkormányzati ciklus polgármesteri célkitűzései között szerepel egy ilyen új tematikájú ügyfélszolgálat megvalósítása.

Az építészeti tervezés mellett a tervezési folyamat része egy olyan, a service design módszertanán alapuló kutatás, amely az ügyintézők mindennapjaira és az ügyfelek térbeni viselkedésére irányul, annak érdekében, hogy a kialakítandó új ügyfélszolgálat a lehető legjobban igazodjon a munkatársak és az ügyfelek igényeihez.

Főbb célok: 

Az ügyfélszolgálat az önkormányzati bérlakások bérbeadásával kapcsolatosan tartja majd a lakosokkal a kapcsolatot az alápincézett épület földszintjén 230, valamint a mezzanin szinten 160 m2-en.

Főbb műszaki tartalom:

Alapvető elvárás

  • az ügyfelek számára nyitott és a folyamatos háttérmunka helyszínéül szolgáló funkciók szétválasztása (back office – front office)
  • a leendő 20-24 munkatárs számára saját, állandó munkaállomás kialakítása

Az ügyfélfogadó térhez kapcsolódóan elvárás:

  • az ügyfélteret, ülőhelyeket az idősebb korosztályt képviselő, nehezen mozgó ügyfelekre, illetve babakocsival, gyerekkel érkező szülőkre kell optimalizálni
  • sorszám alapú rendszer
  • 5-10 várakozónak legyen ülőhely
  • biztonsági őr számára munkaállomás
  • ügyféltér legyen akadálymentes
  • mivel különböző típusú ügyek vannak, ezt tükröznie kell az ügyfélfogadó térnek is:
  • 2-3 munkaállomás: nagy forgalmú, rutinjellegű, mélyebb szakértői mérlegelést és háttérmunkát nem igénylő ügyek
  • 3-4 munkaállomás: komplexebb, kevésbé rutinjellegű, háttérmunkát és mérlegelést igénylő ügyek

 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!