A Józsefvárosi Önkormányzat 2025 májusában 15 darab üzlethelyiséget hirdet meg kiadásra.
Ismerje meg az üzlethelyiségeket!
https://maphub.net/jgk_kommunikacio/helyisegberlet-palyazat-2025-majus
Hogyan tudok pályázni?
A kiadó üzlethelyiségekkel térképünkön lehet megismerkedni. A kiadó üzletekkel kapcsolatban keresse a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait az Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon, hogy egyeztetést követően lehetőség legyen a megtekintésre is 2025. június 20-ig.
A pályázat leadásának feltétele, hogy a pályázó befizesse az ajánlati biztosítékot (a minimális bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összeg, amit a táblázat utolsó előtti oszlopában talál) valamint beadja ajánlatát a megadott határidőn belül. Az ajánlati biztosíték összege (minimális bérleti díj + ÁFA) szerepel az egyes üzlethelyiségek adatlapján.
Számlaszám: Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt.
OTP Bank Nyrt.: 11784009-22229762
A pályázatot elektronikusan kell benyújtani itt: https://www.jgk.hu/helyiseggazdalkodasi-palyazat-024-3/
A benyújtás határideje: 2025. június 20. 11:30
Ezekre a dátumokra kell figyelni:
2025. május 9.: Pályázási időszak kezdete
2025. május 9. – 2025. június 20.: Üzletek megtekintése
2025. június 20. 11:30: Pályázatok beküldésének határideje
2025. június 20. 23:59: Ajánlati biztosíték befizetésének határideje
2025. június 23. 10:00: Pályázatok bontása
2025. augusztis 31-ig: Eredményhirdetés
Értékelési szempontok
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja. A pályázatokat a Józsefvárosi Önkormányzat Pénzügyi és Tulajdonosi Bizottsága fogja elbírálni és a legnagyobb pontszámot elérő pályázat lesz a nyertes.
Mit kell leadni a pályázathoz?
A pályázóknak dokumentumot nem kell benyújtani az eljárás során, azonban vannak dokumentumok, amiket eredeti példányban a pályázat nyerteseinek 15 munkanapon belül be kell nyújtania:
Mindenkinek be kell nyújtania:
- Jelentkezési lap (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Ajánlati összesítő (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza)
- Az ajánlattevő nyilatkozatai (kitöltendő elektronikus űrlap tartalmazza) + üzlethasznosítási koncepció
- Ajánlati (pályázati)biztosíték (ajánlattevő általi) megfizetése és határidőre történő beérkezése a kért bankszámlára
Csak a nyertesnek kell bemutatnia:
- Aláírási címpéldány (jogi személy/szervezet esetén)
- Ptk. előírásai szerinti bizonyító erejű meghatalmazás, amennyiben az ajánlatot nem a cég képviselője nyújtja be vagy az esetleges ügyintézést nem a cég képviselője végzi
- Amennyiben az ajánlattevő nem szerepel a köztartozásmentes adatbázisban, úgy 30 napnál nem régebbi NAV igazolás arról, hogy nem áll fenn köztartozása (beszerezhető: Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál)
- 30 napnál nem régebbi Helyi adó igazolás (beszerezhető: Józsefvárosi Polgármesteri Hivatal Költségvetési és Pénzügyi Ügyosztály Adóügyi Irodájától Tel: +36 1 459-2511)
- Sorbanállási nyilatkozat (arról, hogy az elmúlt 6 hónapban sorban álló tételt nem tartottak nyilván (beszerezhető: számlavezető banktól)
- Amennyiben szükséges, további okiratok a szervezet átláthatóságának igazolására
Gyakran ismételt kérdések
Mire lehet pályázni?
A mostani pályázati körben a Józsefvárosi Önkormányzat kerületszerte 15 darab üzlethelyiséget hirdetett meg kiadásra.
Kik pályázhatnak?
Pályázatot legalább 6 hónapja bejegyzett és működő átlátható szervezet, gazdasági társaság vagy egyéni vállalkozó nyújthat be üzleti tevékenység végzésére. Utcai bejáratú, földszinti megközelítésű helyiség esetében raktározási tevékenység végzésére nincs lehetőség.
Meddig lehet pályázni?
A pályázat benyújtásának határideje 2025. június 20. 11:30
Milyen feltételekkel lehet pályázni?
A pontos feltételeket a pályázati kiírásban lehet megtalálni.
Mi a pályázás menete?
A térképen bemutatott üzlethelyiségek paramétereinek és a pályázat folyamatának egyeztetése a Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. Helyiséggazdálkodási Irodáján, majd a megtekintésére időpontot egyeztetni személyesen vagy a +36-1-216-69-62 telefonszámon lehet 2025. június 20-ig.
Az üzlet(ek) megtekintését követően be kell fizetni az adott üzlethez tartozó ajánlati biztosíték összegét (a pályázó számlájáról) úgy, hogy az legkésőbb 2025. június 20. 23:59-ig a megadott számlaszámra beérkezzen, továbbá elektronikus formában beadni a kitöltött jelentkezési lapot a határidőig, azaz 2025. június 20. 11:30-ig.
Mekkora a helyiségek bérleti díja?
Az alábbi linken feltüntetésre került minden helyiségre vonatkozóan egy minimálisan elvárt bérleti díj. Amennyiben az ajánlattevő ennél az összegnél alacsonyabb bérleti díjat ajánl, a pályázata érvénytelennek minősül.
Mennyi az ajánlati (pályázati) biztosíték?
Az adatlapon feltüntetett minimális nettó bérleti díj + ÁFA mértékével megegyező összeg.
Mennyi időre bérelhető ki az üzlethelyiség?
Az üzlethelyiség határozott időre, legalább 1, legfeljebb 15 évre bérelhető, ami a szerződött időszak letelte után esetlegesen meghosszabbítható.
Milyen szempontok szerint bírálják el a pályázatokat?
A pályázatok elbírálása során több szempontot is figyelembe veszünk. A havi bérleti díjra ajánlott összegen felül szempont az is, hogy a pályázó hány havi bérleti díj előre történő megfizetését vállalja.
Hogyan kapom meg a pályázati dokumentációt?
A teljes pályázati dokumentáció letölthető, ami elérhető itt:
Pályázati kiírás és dokumentáció – 2025 május
Hány helyiségre pályázhatok egyszerre?
Több helyiségre is lehet pályázni, de kettőnél több helyiségre nem preferált ajánlatot tenni – azonban fontos, hogy ha valaki nyertesként nem szerződik, az adott helyiségre vonatkozó ajánlati (pályázati) biztosíték összegét elveszti.
Minden üzletre vonatkozóan külön-külön jelentkezési lapot kell kitölteni.
Hogyan adhatom be a pályázatomat?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be, ezen a felületen:
Helyiséggazdálkodási Pályázat – 2025. május
Milyen formai követelményekre kell figyelni a pályázat beadása során?
A pályázat csak elektronikusan nyújtható be. Fontos az adatok pontos és hiánytalan kitöltése. Ha az ajánlattevő meghatalmazott útján jár el, úgy a teljes bizonyító erejű magánokiratba foglalt meghatalmazás eredeti példányát is mellékelni kell a nyertesnek a nyilatkozatok igazolására szolgáló dokumentumok bemutatásával egyidejűleg.
Módosíthatom-e a leadott ajánlatomat?
Az ajánlattevő a határidő lejártáig (2025. június 20. 11:30) bármikor és többször is módosíthatja vagy visszavonhatja ajánlatát, azonban az ajánlattételi határidő lejártát követően a benyújtott ajánlatok nem módosíthatók.
Mikor kerül sor a szerződés megkötésére?
A pályázat eredményhirdetésére legkésőbb 2025. augusztus 31-ig sor kerül, ezt követően fogjuk a nyertes és a nem nyertes ajánlattevőket értesíteni. Szerződéskötésre a nyertes ajánlattevővel előre egyeztetett időpontban kerül sor, előreláthatólag 2025 szeptember hónapban. A nyertes által benyújtandó dokumentumok listája a pályázati dokumentáció 2. számú mellékletében, a szerződés tervezet a 3. számú mellékletben található meg.
Ha esetleg nem találtam választ a kérdésemre, kit kereshetek?
A Józsefvárosi Gazdálkodási Központ Zrt. munkatársait a Budapest, VIII. kerület, Őr utca 8. 1. em. 35. szám alatti Helyiséggazdálkodási Irodában leginkább személyesen vagy a +36 1 216 6962 telefonszámon.