Önkormányzat Ügyintézés Hasznos Orczy negyed program Zöld 8 Déri Miksa Városkép Múlt-Jelen
Hírek Józsefváros Újság Szóljon bele Józsefváros összefog Civil
KERESÉS

Alpolgármesterek

Szili-Darók Ildikó

alpolgármester
  • Fogadóóra: Minden héten csütörtök 14-18 h. Előzetes bejelentkezés szükséges a 06-1-4592-544 telefonszámon, emailen: nyesob@jozsefvaros.hu. Helyszín: Budapest Főváros VIII. kerület Józsefvárosi Önkormányzat - 1082 Budapest, Baross u. 63-67. 1/104.
  • Web: facebook.com/daroki.jozsefvaros

Önéletrajz

A 9-es körzet képviselője vagyok. Alpolgármesteri megbízatásom elsősorban a szociális és az egészségügyi ágazat illetve a civil és egyházi szervezetek munkájának segítésére terjed ki.

Férjemmel és 16 éves lányommal a Szűz utcában lakom. Húsz évesen, 32 éve költöztem Józsefvárosba. Éltem a Szerdahelyi utcában, majd a Víg utcában is.

Munkám mindig a szociális és oktatási területhez, illetve a civil szektorhoz kapcsolódott. Szociális szervezői diplomám a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskolán szereztem. Biológia tanári végzettségem az ELTE TFK-n, szupervízori egyetemi végzettségem az ELTE TTK-n, rajzvizsgálati szaktanácsadói végzettségem pedig a Károli Gáspár Református Egyetem Pszichológia szakán szereztem.

10 éven keresztül családgondozóként dolgoztam a Józsefvárosi Családsegítő Szolgálatnál. 5 évig vezettem ezt az intézményt. Tanítottam középiskolában és felnőttképzéseken szociális, mentálhigiénés és pszichológiai tárgyakat. Dolgoztam a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnál, és idősek otthonában, illetve több tanodában is.

A szociálpolitika illetve a szociális munka terén több tankönyvet, országos kerettantervet, szakmai és vizsgakövetlményt írtam, illetve szakkönyveket lektoráltam.

4 éve OKJ-s vizsgaelnök vagyok szociális és mentálhigiénés képzések terén. Több civil szervezetben dolgozom, és ha időm engedi, önkéntes munkát vállalok a szegénység enyhítése érdekében.

 

visszafel

Ügyfélfogadási rend

1082 Budapest, Baross u. 63-67.
06-1-459-2100

Érvényes 2020. szeptember 18-tól

A Polgármesteri Hivatalban az ügyintézés elsősorban e-mailen vagy elektronikus ügyintézés útján (cégkapu és e-papír) történik. Az e-ügyintézésről a jozsefvaros.hu oldalon tájékozódhat.

A Polgármesteri Hivatalban lehetőség van a személyes ügyfélfogadásra az általános ügyfélfogadási rend alapján az alábbiak szerint:

  • Hétfőn: 13:30-18:00
  • Szerdán: 08:15-16.30
  • Pénteken: 08:15-11:30

Az Őrszolgálat a Polgármesteri Hivatal épületébe csak azon ügyfelek belépését engedélyezi, akikről az érintett szervezeti egységtől legkésőbb a tárgynapot megelőző munkanapon írásban tájékoztatást kapott.

Az ügyfelek a hivatalba történő belépés esetén testhőmérséklet ellenőrzésen esnek át. A testhőmérséklet mérése digitális, kontaktot nem igénylő homlokhőmérőzés útján történik.
37,5 Celsius fok feletti testhőmérsékletet esetén az ügyfél nem léphet be a hivatal helyiségeibe.

A hivatal bejáratánál található kézfertőtlenítő, használata az ügyfelek részére kötelező. Az ügyfél a Polgármesteri Hivatalba történő belépésekor köteles orrot és szájat együttesen takaró maszkot viselni. Amennyiben az ügyfélnek nincs maszkja, úgy részére azt az őrszolgálat térítésmentesen biztosítja.


A fentiek betartását az Őrszolgálat folyamatosan ellenőrzi, elmaradásukkor a belépést megtagadja!


A Közterület- felügyeleti Ügyosztály ügyfélfogadási rendje:

  • Hétköznapokon:08.00-16.00

Személyes ügyfélfogadásra elsősorban előzetes bejelentkezés alapján kerülhet sor.

Bejelentkezés az adott ügyhöz tartozó szervezeti egység elérhetőségein lehetséges, ezek ezen a linken is megtalálhatóak.

Amennyiben az ügyfél nem kapott időpontot személyes ügyfélfogadásra, de ügyének intézéséhez valamely szervezeti egység segítsége vagy nyomtatványa szükséges, úgy részére a hivatalban közvetlenül a Baross utcai bejáratnál elhelyezett „egyablakos" Támpont Információs Szolgálat biztosítja a szükséges információkat. Az ügyfelek a beadványaikat személyesen a továbbiakban a Támponton található és erre kijelölt helyen helyezhetik el.


Az Anyakönyvi Iroda előzetes bejelentkezés nélkül fogadja minden munkanapon 8:15-11:00 óráig a Hivatal főépületének fszt. 5. sz. irodájában személyesen az alábbi ügyben érkező ügyfeleket:

  • az újszülöttek bejelentéséről szóló jegyzőkönyvek átadása ügyében a kórházi futárokat,
  • a VIII. kerület illetékességi területén belül történt új halálesetek bejelentésével kapcsolatban a temetkezési szolgáltatókat, hozzátartozókat.


A Családtámogatási Irodán (1082 Budapest Baross u. 66-68.)

Telefon: 459-2277

Az ügyfélfogadáshoz nincs szükség előzetes időpontfoglalásra.

A Családtámogatási Iroda ügyfélfogadása munkanapokon:

  • Hétfőn: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Szerdán: 9:00 – 11:00 és 14:00 – 16:00
  • Pénteken: 9:00 – 11:00

Az ügyfélváróban egyszerre maximum 15 fő tartózkodhat. Az ügyfelek fogadásának sorrendjéről az Irodavezető sorszámos rendszerrel köteles gondoskodni.

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

További információ:

jozsefvaros.hu
facebook.com/jozsefvaros.hu - 06-1-459-2100
06-80-277-256 (ingyenesen hívható zöld szám)

Kapcsolatok

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Részletes leírás Rendben