Könnyen érthető kommunikáció

Ez a honlap egy próba.
A Józsefvárosi Önkormányzat tájékoztat a fontos dolgokról.
A könnyen érthető szövegek segítenek megérteni a tájékoztatást.
A honlapot újítjuk.
A honlapot javítjuk.
A honlap javításában te is segíthetsz.
Az ötletedet küldd el: egyedi-gazsi.beata@jozsefvaros.hu
Egyedi-Gazsi Beáta az Önkormányzat fogyatékosügyi referense.
A fogyatékosügyi referens foglalkozik minden olyan üggyel, ami a fogyatékos embereket érinti.
A könnyen érthető kommunikáció jele:

A könnyen érthető kommunikáció:
Egyszerűen mondja el a bonyolult dolgokat.
Tájékoztat.
Könnyebben megértjük, amit hallunk.
Könnyebben megértjük, amit olvasunk. A Józsefvárosi Önkormányzat könnyen érthető szövegeket készít.
A könnyen érthető szövegek segítenek megérteni a tájékoztatást.
A Józsefvárosi Önkormányzat tájékoztat a fontos dolgokról.
Tájékoztat:
Támogatásokról.
Programokról.
Érdekességekről.
A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ új programja a 2M Program. A 2M Program ingyenes egészségügyi betétet ad. Ingyenes betétet a 2M Program ügyfele kap. Ingyenes betétet józsefvárosi nő kap.   A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ segít az ügyintézésben. A Józsefvárosi Szociális Szolgáltató és Gyermekjóléti Központ címe:  Népszínház utca 22. Kőris utca […]
Új vécé működik a Teleki téren. A vécé használata 10 forintba kerül. Tudunk fizetni készpénzzel. Tudunk fizetni bankkártyával. A vécét reggel 6 órától tudjuk használni. A vécét este 10 óráig tudjuk használni. A vécé akadálymentes. Az akadálymentes vécét mindenki tudja használni. Az akadálymentes vécébe be tud menni, aki: Várandós. Mozgássérült ember. Hallássérült ember. Látássérült ember. […]
A lakhatási támogatás azt jelenti, hogy pénzt kapunk a számlák befizetésére. Ha pénzt kapunk a számlák befizetésére, nekünk több pénzünk marad.   Az Önkormányzat lakhatási támogatást ad Az Önkormányzat befizeti helyettünk a számlák egy részét. A lakhatási támogatás összege változó. A lakhatási támogatás összegét az Önkormányzat számolja ki. A lakhatási támogatást minden hónapban kapjuk. A […]
Támogatást lehet kérni. A támogatás 10 ezer forint. A támogatást egyszer kapjuk. A támogatást bármire elkölthetjük.   A támogatást kapjuk: Bankszámlára. Postai úton.   A támogatásért jelentkezni kell A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni. Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat. Az adatlapot megtaláljuk az interneten: https://epapir.gov.hu/   Az adatlapot megtaláljuk a Családtámogatási Irodában. […]
Részvételi költségvetés Elmondhatod milyen legyen Józsefváros. Elmondhatod: Mi változzon. Milyen programok legyenek. A változásokat a kerületi lakosok kérik. A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg.   Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra. Ötlet közösségi változásra például: Új program. Új focipálya. Új ivókút.   Ötletelő műhely Ötletet beadni január 1-től lehet. Ötletet beadni […]
Elmondhatod milyen legyen Józsefváros. Elmondhatod: Mi változzon. Milyen programok legyenek. A változásokat a kerületi lakosok kérik. A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg.   Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra. Ötlet közösségi változásra például: Új program. Új focipálya. Új ivókút.   Ötlet beadása Ötletet beadni január 1-től lehet. Ötletet beadni február 10-ig […]
Jégpálya nyílt a Horváth Mihály téren. A jégpálya minden reggel 8 órától van nyitva. A jégpálya minden este 8 óráig van nyitva.   A jégpályát a józsefvárosi lakosok ingyen használják. A jégpályán kérik a lakcímkártyánkat.   Ha nincs lakcímkártyánk, akkor fizetnünk kell. Aki 140 centiméternél alacsonyabb, az 400 forintot fizet Aki 140 centiméternél magasabb, az […]
Várjuk a karácsonyt. A karácsonyt gyertyagyújtással várjuk. A karácsonyt programokkal várjuk. A programok a Horváth Mihály téren lesznek. A programok hétvégén lesznek.   Advent első hétvégéje December 1., péntek Délután fél 5 óra Boridalok: Szervusz, Mikulás! Boridalok zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=5bHRU6lKbec Este 6 óra Macskin – koncert A Macskin zenekar zenéje: https://www.youtube.com/watch?v=AdFuppWXhvQ December 2., szombat Délelőtt 11 […]
A Magyar Speciális Filmfesztivál röviden Filmfesztivál. A Filmfesztivált Magyarországon rendezték meg. A Filmfesztivált 9 alkalommal rendezték meg. A Filmfesztiválon filmeket mutattak be. A Filmfesztivál a fogyatékos emberek életére hívta fel a figyelmet.   A Filmfesztiválon külföldi filmeket is bemutattak. A külföldi azt jelenti, hogy más országban készítették.   A filmeket több városban játszották. Budapesten. Egerben. […]
Ez a felhívás könnyen érthető nyelven íródott. Lakásra lehet pályázni az önkormányzatnál. A lakásra mozgássérült emberek pályázhatnak. A lakásra azok pályázhatnak, akiknek a hivatalos lakcíme a nyolcadik kerületben van. A lakásokra önkormányzati bérlők is pályázhatnak. A lakásokra jelentkezni kell. A lakást az kapja meg, akinek a legnagyobb szüksége van a lakásra. A jelentkezőnek igazolnia kell, […]
A hajléktalan szállón hajléktalan emberek laknak.   Hajléktalan ember az, akinek: Nincs állandó lakhelye. Nincs megfelelő minőségű lakhelye. Nincs biztonságos lakhelye.     A hajléktalan szálló az Alföldi utcában van. A hajléktalan szálló sétát szervez. A séta a hajléktalan szállón lesz. A hajléktalan szállón megmutatják: Kik laknak ott. Miért laknak ott. Hogyan telnek a napok. […]
Új ügyfélszolgálati irodát nyitott az önkormányzat. Közösen megnéztük, mennyire akadálymentes. Vak, hallássérült, mozgássérült emberek jöttek el. Ők ezeknek a szervezeteknek a tagjai: Nem Adom Fel Alapítvány ETFÉSZ (Egyetemes Tervezés a Fogyatékossággal Élők Szolgálatában) Egyesület SVOE (Siketvakok Országos Egyesülete) Akadályok nélkül – Az akadálymentes Józsefvárosért Önállóan lakni – Közösségben élni csoport. Szőke Szilvia vezette körbe a […]
Az önkormányzatnak saját pénze van. Józsefvárosban a lakók dönthetnek arról, hogy az önkormányzat mire költsön 150 millió forintot. A józsefvárosi lakók 233 ötletet küldtek be. A józsefvárosi lakók 40 ötletről szavazhattak. 1500 józsefvárosi lakó szavazott. Összesen 16 ötlet fog megvalósulni 150 millió forintból. Ezek az ötletek fognak megvalósulni: Ivókutak A Szent Kozma Józsefvárosi Egészségügyi Központ […]

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!