Szolgáltatások fogyatékos embereknek és családjaiknak Józsefvárosban

Utolsó frissítés: 2025. szeptember 11. (létrehozva: 2025. szeptember 11.)

Miről van szó?

A Józsefvárosi Önkormányzat 2025-ben új tervet készít.
Ez a terv a fogyatékos embereknek és családtagjaiknak szól.
A cél: jobb szolgáltatásokat adni nekik.

Mi történt eddig?

Az önkormányzat munkatársai felmérést végeztek.

Kérdőívben kérdezték meg a fogyatékos személyeket,

és családjaikat,

hogy mire van szükségük. 

A kérdőívet 159 ember töltötte ki.

Az önkormányzat beszélgetést szervezett. 

A beszélgetés célja az volt, 

hogy pontosítsák az igényeket. 

A résztvevők segítettek abban,

hogy milyen formában lenne érdemes megvalósítani a terveket.

A kérdőíves felmérés összefoglalóját itt találod. 

Sajnos az összefoglalóból nem érhető el könnyen érthető változat. 

https://jozsefvaros.hu/downloads/2025/07/fogyatekos-embereknek-nyujtott-szolgaltatasokkal-kapcsolatos-igenyfelmeres-osszefoglalo-pdf.pdf?ver=20250704173348

A beszélgetések összefoglalóját itt találod. 

Sajnos az összefoglalóból nem érhető el könnyen érthető változat. 

https://jozsefvaros.hu/downloads/2025/07/fogyatekos-embereknek-nyujtott-szolgaltatasok_fokuszcsoport-osszefoglalo-pdf.pdf?ver=20250704173508

Mi fog történni ezután?

A fogyatékosügyi referens dolgozik tovább a terven.
A fogyatékosügyi referens olyan szakember, 

aki a fogyatékos emberek ügyeivel foglalkozik az önkormányzatnál.

Ez a munka 2025 őszén zajlik.

Amikor a terv elkészül, 

a fogyatékos emberek elmondhatják a javaslataikat.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!