Új időpontfoglalási rendszer az egészségügyben
Utolsó frissítés: 2025. június 11. (létrehozva: 2025. június 11.)
Az időpontfoglalási rendszerben időpontot foglalhatok magamnak.
Az időpontfoglalási rendszer egy online felület.
Az egészségügyi időpontfoglaló rendszerben
orvosi vizsgálatokra jelentkezhetek.
Például szem vizsgálatra.
Például szív vizsgálatra.

Mi az a JIR?
Az egészségügyben többféle időpontfoglaló rendszer van.
A Járóbeteg Irányítási Rendszer (JIR)
egy országos időpontfoglaló rendszer.
Ez azt jelenti,
hogy az ország bármelyik szakrendelőjébe tudok időpontot foglalni.
A szakrendelő egy olyan egészségügyi intézmény,
ahol szakorvosok vizsgálnak.
Például szemész.
Például bőrgyógyász.

Korábban nem tudtam választani,
hogy hova szeretnék menni vizsgálatra.
Korábban abba a szakrendelőbe mehettem,
ahova a lakcímem szól.
Például józsefvárosi lakosként
a Szent Kozma Egészségügyi Központba (JEK) mehettem.
Ma már eldönthetem,
hogy hova szeretnék időpontot foglalni.
Ez azért jó,
mert több lehetőségem van választani.
Ez azért jó,
mert hamarabb sorra kerülök.
Például józsefvárosi lakosként szeretnék szemészhez menni.
A józsefvárosi szakrendelőben csak 3 hónap múlva van új időpont.
Egy másik kerület szakrendelőjében 1 hónap múlva.
Van lehetőségem a másik kerületbe foglalni időpontot.
1 hónap múlva mehetek szemészhez.

Hogyan tudok időpontot foglalni a JIR-ben?
Hívhatom a 1812-es számot.
Ez egy ingyenes telefonszám.
Az Egészségvonalon foglalnak nekem időpontot.

Az Egészségablak mobilalkalmazáson keresztül.
A mobilalkalmazást le kell tölteni az okos telefonra.
A mobilalkalmazásba be kell lépni.
A belépéshez kell Digitális Állampolgárság Program (DÁP),
vagy Ügyfélkapu+ regisztráció.

ami egy internetes oldal.
A belépéshez kell Digitális Állampolgárság Program (DÁP),
vagy Ügyfélkapu+ regisztráció.

Mire figyeljek a JIR-es időpontfoglalásnál?
Érdemes olyan szakrendelőt választani,
ami könnyen megközelíthető.
Lehet,
hogy többször vissza kell menni abba a szakrendelőbe.

Vannak olyan vizsgálatok,
amihez beutaló kell.
A beutaló egy olyan orvosi papír,
amit a háziorvos ad.
A beutaló igazolja,
hogy szakorvosi ellátásra van szükségem.
Beutaló kell például:
Kardiológiára, ahol a szivet vizsgálják.
Reumatológiára, ahol az ízületeket vizsgálják.

A JIR-es időpontfoglalás az e-beutalót fogadja el.
Papíralapú beutalóval nem lehet időpontot foglalni.
A háziorvos tudja az e-beutalót feltölteni a rendszerbe.
A papíralapú beutalóval
telefonon vagy személyesen tudok időpontot foglalni.

Mi az a JEK?
A józsefvárosi Szent Kozma Egyészségügyi Központnak (JEK)
saját időpontfoglaló rendszere van.
A saját időpontfoglaló rendszerben
csak a JEK-be tudok időpontot foglalni.

Hogyan tudok időpontot foglalni a JEK-be?
telefonon:
06 1 790 4721
06 1 790 4722
06 1 790 4723

online az alábbi linken: https://webfonix.jek.hu/fonixweb/

személyesen a JEK recepcióján
szakrendelő címe: Auróra utca 22-28.

Kitől tudok segítséget kérni az időpontfoglaláshoz?
A háziorvos tud segíteni.
Van olyan eset,
amikor a háziorvosnak kötelező időpontot foglalnia.
Abban az esetben,
- ha a páciens személyesen jelen van a háziorvosnál,
- ha beutalóköteles vizsgálatra megy,
- és ha a páciens megkéri a háziorvost.

A nem beutaló köteles vizsgálatra
nem kötelező a háziorvosnak segítenie a foglalásban.
A háziorvos dönthet úgy,
hogy segít időpontot foglalni.
A háziorvos dönthet úgy,
hogy nem segít időpontot foglalni.
A Józsefvárosi Ügyfélszolgálati Irodában van lehetőség használni számítógépet.
Az online időpontfoglaláshoz Digitális Állampolgárság Program (DÁP),
vagy Ügyfélkapu+ regisztráció kell.

Ügyfélszolgálat címe: Baross utca 66-68.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 08.00-18.00
Kedd: 08.00-16.00
Szerda: 08.00-16.30
Csütörtök: 08.00-16.00
Péntek: 08.00-12.30

További kérdésem van
A Járóbeteg Irányítási Rendszerrel (JIR) kapcsolatban van kérdésem.
Hívhatom a 1812-es telefonszámot.
A Józsefvárosi Szent Kozma Egészségügyi Központ (JEK) időpontfoglalásával van kérdésem.
Hívhatom az alábbi telefonszámokat:
06 1 790 4721
06 1 790 4722
06 1 790 4723

