Bővül a mammográfiai szakrendelés Józsefvárosban 

Utolsó frissítés: 2026. február 9. (létrehozva: 2026. február 9.)

A Szent Kozma Rendelőintézetben bővül a mammográfiai rendelés. 

A mammográfiai vizsgálat a mellek vizsgálatát jelenti. 

A mammográfiai vizsgálatra nők járnak. 

A vizsgálatot egy géppel végzik. 

Januártól bővül a rendelési idő. 

A bővülés azt jelenti,  

hogy csütörtökön is lehet vizsgálatra menni. 

A rendelési idő szerdán délelőtt van. 

Szerdán reggel 7 óra és 12 óra között van. 

A rendelési idő csütörtökön délután van. 

Csütörtökön 13 óra és este 7 óra között van. 

A rendelésre csak érvényes beutalóval lehet jönni. 

A mammográfiai beutalót a háziorvostól lehet kapni. 

Panasz esetén más szakorvosok is adnak beutalót. 

A beutaló egy orvosi papír. 

Oda kell adni, 

amikor megérkezel a vizsgálatra. 

A vizsgálatra időpontot kell kérni. 

Időpontot személyesen a recepción lehet kérni. 

Időpontot telefonon is kaphatsz. 

Telefonon a +36 1 790 4720-as számot kell hívni. 

A szakrendelésre csak panasz esetén lehet jelentkezni. 

Ez azt jelenti,  

hogy fájdalmat érzel a melledben. 

Azt is jelentheti,  

hogy valamit kitapintasz a melledben. 

Ha nincs panaszod,  

akkor mammográfiai szűrésre tudsz jelentkezni. 

A szűrésre is a körzeti orvos ad beutalót. 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!