Újra elindult az Erdei iskola Program

Utolsó frissítés: 2025. június 11. (létrehozva: 2025. június 11.)

Az erdei iskola egy iskolai kirándulás. 

Az erdei iskolában a diákok több napot töltenek a természetben.

Az Erdei iskola Program ezeknek a kirándulásoknak a sorozata.

Az Erdei iskola tavasztól  őszig van.

Az Erdei iskola Program célja,

hogy józsefvárosi diákoknak legyen lehetősége kirándulni. 

Az Erdei iskola Programot a Józsefváros Közösségeiért Nonprofit Zrt. szervezi.

Az Erdei iskola Program költségeit a Józsefváros Önkormányzat fizeti. 

Az önkormányzat ebben az évben 

600 gyerek kirándulását tudja fizetni.

Az önkormányzat sok pénzzel támogatja a józsefvárosi diákokat. 

Az Erdei iskola Programban több józsefvárosi iskola részt vett.

Például 

  • Deák Diák Ének-zenei Általános Iskola és Gimnázium, 
  • Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola,
  • Józsefvárosi Egységes Módszertani Intézet és Általános Iskola, 
  • Németh László Általános Iskola, 
  • Molnár Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola,
  • Losonci Téri Általános Iskola is.

Az erdei iskola helyszíne az önkormányzat gyerektábora.

A gyerektábor Magyarkúton van. 

Magyarkút Verőce felett van.

Magyarkút a Börzsönyben van. 

Magyarkút 60 km-re van Budapesttől.

A gyerektábor jól felszerelt. 

A gyerektáborban lehet sportolni. 

A gyerektáborban van tűzrakóhely. 

A gyerektáborban vannak programok. 

Például önvédelmi képzés. 

Például kézműves műhely. 

Például akadályverseny. 

Az önkormányzat nyaralóját a józsefvárosi lakosok is használhatják. 

Kerületi lakosként lefoglalhatod a helyszínt. 

Például a családoddal szeretnétek nyaralni menni,

akkor a magyarkúti házat olcsóbban lefoglalhatod. 

További információkat a magyarkúti nyaralóról itt találsz: https://udultetes8.hu/ 

A kérdéseket erre az email címre küldd el: udultetes@jkn.hu

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!