Lakhatási támogatás
Utolsó frissítés: 2025. június 19. (létrehozva: 2024. január 30.)
| A lakhatási támogatás azt jelenti,
hogy pénzt kapunk a számlák befizetésére. Ha pénzt kapunk a számlák befizetésére, nekünk több pénzünk marad. |
![]() |
Az Önkormányzat lakhatási támogatást ad
Az Önkormányzat befizeti helyettünk a számlák egy részét.
A lakhatási támogatás összege változó.
A lakhatási támogatás összegét az Önkormányzat számolja ki.
A lakhatási támogatást minden hónapban kapjuk.
A lakhatási támogatást 1 évig kapjuk.
Lakhatási támogatást kérhet minden józsefvárosi lakó
Lakhatási támogatást az kap, akinek kevés a pénze.
Lakhatási támogatást egy lakásból egy ember kérhet.
A lakhatási támogatásért jelentkezni kell
A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.
Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat.
Az adatlapot megtaláljuk az interneten:
jozsefvaros.hu/go/lakhatasitamogatas
Az adatlapot megtaláljuk a Szociális Támogatási Irodában.
A Szociális Támogatási Irodában segítenek jelentkezni.
A Szociális Támogatási Iroda címe
A Szociális Támogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.
A Szociális Támogatási Iroda telefonszáma: 06 1 459 2277
A lakhatási támogatásért jelentkezni kell
A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.
A jelentkezéshez igazolni kell, hogy miért lakhatunk a lakásban.
A jelentkezéshez kérik az iratainkat.
Irat a személyazonosító igazolvány.
Irat a lakcímigazolvány.
Irat a jövedelemigazolás.
A jelentkezéshez kérik az előző havi számlákat.
Számla a villanyszámla.
Számla a gázszámla.
Számla a vízszámla.
Számla a közös költség.
A közös költséget minden lakásban fizetni kell.
![]() |
1 felnőtt | 173 959 forintot keres | jár a támogatás |
![]() ![]() |
2 felnőtt | 250 076 forintot keres | jár a támogatás |
![]() ![]() |
1 felnőtt és 1 gyerek | 271 536 forintot keres | jár a támogatás |
![]() ![]() ![]() |
1 felnőtt és 2 gyerek | 324 933 forintot keres | jár a támogatás |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 felnőtt és 2 gyerek | 378 107 forintot keres | jár a támogatás |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2 felnőtt és 3 gyerek | 431 152 forintot keres | jár a támogatás |



