A 9. Magyar Speciális Filmfesztivál díjátadója 

Utolsó frissítés: 2024. január 31. (létrehozva: 2023. november 12.)

A Magyar Speciális Filmfesztivál röviden Filmfesztivál.

A Filmfesztivált Magyarországon rendezték meg.

A Filmfesztivált 9 alkalommal rendezték meg.

A Filmfesztiválon filmeket mutattak be.

A Filmfesztivál a fogyatékos emberek életére hívta fel a figyelmet.

 

A Filmfesztiválon külföldi filmeket is bemutattak.

A külföldi azt jelenti, hogy más országban készítették.

 

A filmeket több városban játszották.

Budapesten.

Egerben.

Szolnokon.

Szombathelyen.

 

Sok díjat osztottak ki.

Díjat kapott Köteles Erzsébet is.

A film címe: Naplemente! A legértékesebb arany a Földön

Köteles Erzsébet józsefvárosi lakos.

Köteles Erzsébet az Akadályok nélkül csoport tagja.

Az Akadályok nélkül csoport a fogyatékos emberek életére hívja fel a figyelmet.

Köteles Erzsébet a díjjal.

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!