A 2023-as részvételi költségvetés eredményei – könnyen érthetően
Utolsó frissítés: 2024. január 30. (létrehozva: 2023. július 21.)
Az önkormányzatnak saját pénze van.
Józsefvárosban a lakók dönthetnek arról, hogy
az önkormányzat mire költsön 150 millió forintot.
A józsefvárosi lakók 233 ötletet küldtek be.
A józsefvárosi lakók 40 ötletről szavazhattak.
1500 józsefvárosi lakó szavazott.
Összesen 16 ötlet fog megvalósulni 150 millió forintból.
Ezek az ötletek fognak megvalósulni:
- Ivókutak
- A Szent Kozma Józsefvárosi Egészségügyi Központ akadálymentesítése
- A Pál utca zöldítése
- József utcai pihenősziget és kutyabarát zöldsáv
- A Karácsony Sándor utca zöldítése
- Egy Baross utcai köztér rendezése
- A Magdolna utca zöldítése
- Padok a Népszínház utcában
- A Szerdahelyi utca javítása
- Az Orczy tér fejlesztése
- Közösségi kert
- Nyilvános vécék
- Kóbor állatok segítése
- Utcai piszoár
- Madárbarát Józsefváros
- Akadálymentesítési támogatás
Az ötleteket itt lehet részletesen megismerni.
Az önkormányzat munkatársai sokat segítettek.
Önkéntesek is sokat segítettek.
Köszönjük a segítséget!
Az eredményeket közösen ünnepeljük meg.
Az ünneplés 2023. július 21-én este 6 órától lesz a Grundban.
A Grund címe: Nagy Templom utca 30.
Várunk szeretettel!
Ha kérdésed van, ide írj: reszvetel@jozsefvaros.hu
