Júliusi szomszédünnep programok

Utolsó frissítés: 2026. június 16. (létrehozva: 2026. június 16.)

 

Fodrásznők éjszakája 

Mikor lesz az esemény? 

Július 22-én. 

Miért ilyenkor lesz? 

Ekkor van Szent Magdolna nap. 

Ki volt Szent Magdolna? 

A fodrászok védőszentje. 

Mi az a védőszent? 

A keresztény hagyomány használja ezt a szót. 

A védőszent egy tevékenység pártfogója. 

Mi lesz az eseményen? 

Ingyen hajvágás, kiállítás és tánc. 

Készülnek a szervezők finomságokkal is. 

Hol lesz az esemény? 

A Dajer Szellemi Műhelynél. 

Horváth Mihály tér 5. 

\”A Grund mi vagyunk!\” 

Hol lesz az esemény?  

A Mandák-házban.  

Karácsony Sándor utca 31-33. 

Mi az a Mandák-ház? 

Több civil szervezet működési helye. 

A szervezeteket standoknál lehet megismerni. 

Mi lesz még az eseményen? 

Közös főzés, kertmozi, élő zene. 

Mozgásos játékok, közös éneklés. 

Mikor lesz az esemény? 

2026 július 24-én 17 órától. 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!