Részvételi költségvetés 2024: ötletelő műhely

Utolsó frissítés: 2024. január 31. (létrehozva: 2024. január 5.)

Részvételi költségvetés

Elmondhatod milyen legyen Józsefváros.

Elmondhatod:

Mi változzon.

Milyen programok legyenek.

A változásokat a kerületi lakosok kérik.

A változásokat a kerületi lakosok szavazzák meg.

 

Az önkormányzat 180 millió forintot költ a közösségi változásokra.

Ötlet közösségi változásra például:

Új program.

Új focipálya.

Új ivókút.

 

Ötletelő műhely

Ötletet beadni január 1-től lehet.

Ötletet beadni február 10-ig lehet.

Ötletet beadni lehet:

Személyesen.

Online: reszvetel.jozsefvaros.hu

 

Az önkormányzat segít ötleteket gyűjteni.

Az ötletelő műhelyeken ötleteket gyűjtünk.

Ötlet közösségi változásra például:

Új program.

Új focipálya.

Új ivókút.

 

Az ötletelő műhely időpontja:

január 11, csütörtök.

Este hat óra.

Az ötletelő műhely helyszíne: Premier Kultcafé, Baross utca 1.

A helyszín akadálymentes.

A helyszínre mindenki be tud menni.

A helyszínt mindenki tudja használni.

Közösségi Részvételi Iroda

1082 Budapest, Baross u. 63-67. fszt. 3/1. reszvetel@jozsefvaros.hu +36 1/459-2139 +36203739454 (pénteki napokon!)

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!