Közlekedési változások a Népszínház és a Csarnok negyedben 

Utolsó frissítés: 2026. március 16. (létrehozva: 2026. március 16.)

Korlátozzák az autók sebességét két negyedben.  

Autóval 30 kilométeres sebességgel lehet közlekedni.  

A kerékpáros közlekedési szabály is változik.  

Mindkét irányból közlekedhetnek majd biciklik az utakon. 

A változás a Csarnok negyedben és a Népszínház negyedben lesz.  

Ez a II. János Pál Pápa tér és a Rákóczi tér környéke. 

Miért jó a sebességcsökkentés?  

Csökken a balesetek száma és a környezetszennyezés. 

A változás munkával is jár.  

Előfordulhatnak kisebb lezárások és terelések. 

A terelés azt jelenti, hogy megváltozik a forgalom.  

Ilyenkor az autók nem tudnak mindenhova behajtani. 

A terelést táblák is jelzik. 

A változások márciusban lesznek. 

Felújításról a Rév8 hírleveleiben olvashatsz. 

Itt lehet feliratkozni a hírlevélre: https://rev8.hu/hirlevel/ 

Emailben és telefonon is lehet segítséget kérni. 

Hétfőtől péntekig 9 és 16 óra között lehet érdeklődni.  

Email: info@rev8.hu 

Telefonszám: +36 20 332 6163 

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!