Nyertes ötletek a FiDo-ban
Utolsó frissítés: 2025. július 2. (létrehozva: 2025. július 2.)
A FiDo egy közösségi hely.
A közösségi hely olyan helyszín,
ahol a fiatalok programozhatnak.
Például együtt sportolhatnak.
Például beszélgethetnek.

A FiDo egy rövidítés.
A FiDo elnevezés két utcanévből van összerakva.
A FiDo a Fiumiei út és a Dobozi utca között van.
Az elnevezésnél a két utca nevének az elejét rakták össze.
Fi-Do.
A FiDo-ba járó fiatalok részt vettek a Városépítő programban.
A Városépítő programban a fiatalok megmondhatják,
hogy milyen legyen a közösségi hely.
A Városépítő programban a fiatalok ötleteket adnak be,
hogy milyen programok legyenek a FiDo-ban.
A Városépítő programban a fiatalok döntik el,
hogy melyik ötlet valósuljon meg.

Ebben a szövegben a nyertes ötleteket mutatjuk be.
Hangstúdió fejlesztése
A fiatalok megszavazták,
hogy fejlesszék a FiDo hangstúdióját.
A hangstúdió egy speciális helyszín,
ahol hangot vesznek fel.
Például amikor énekelnek.
Például amikor zenélnek.

A Városépítő programban megszavazták,
hogy új eszközöket vesznek a hangstúdióba.
Például laptopot.
Például hangszereket.

Legyen még otthonosabb a FiDo
A fiatalok szeretnék,
ha még otthonosabban lenne a FiDo.
Új bútorokkal szeretnék még otthonosabbá tenni a FiDo-t.
Például babzsák fotelekkel.
Például kanapéággyal.
Szeretnének egy fotótáblát,
amin a FiDo-ba járó fiatalokról készült fotókat tennék ki.

Zárható töltőszekrény
A töltőszekrény egy olyan szekrény,
amiben lehet tölteni a mobilt.
A zárható szekrényben ott lehet hagyni a mobilt.
Amíg a fiatalok sportolnak,
addig a szekrényben tölthetik a mobiljukat.

Szülinapi csomag
A szülinapi csomagban például van édesség.
A szülinapi csomagban például van ajándék.
A szülinapi csomaggal fel tudják köszönteni a szülinaposokat.
A szülinapi csomag lehetővé teszi a közös ünneplést.

Fatima énekórái
Mohamed Fatima egy híres énekesnő.
A fiatalok szeretnék,
ha Fatima tartana énekórát nekik.
Például Fatima adhatna tanácsot,
hogy mire figyeljenek éneklés közben.

Közös programok
A fiatalok szeretnének közös programokra elmenni.
Például közösen elmenni a flipper múzeumba.
A flipper egy ügyességi játék,
amit a flipper gépen kell játszani.
A flipper múzeumban sok flipper gép van,
A flipper múzeumban ki lehet próbálni a flipper gépeket.

Például elmennek gokartozni.
A gokart egy kisméretű autó.
A gokartnál a fiatalok kipróbálhatják a vezetést.
A gokartnál versenyeznek a vezetők,
hogy ki a leggyorsabb.

Például elmennek moziba.

Például elmennek állatkertbe.

Sportos programok
A fiatalok sport programot szavaztak meg.
Az egyik ötlet egy olyan program,
ahol sok sportot kipróbálhatnak.

Másik ötlet az önvédelmi képzés.
Az önvédelmi képzésen megtanulják,
hogy hogyan tudják megvédeni magukat.

A cikkben felsorolt ötletek a nyertes ötletek.
Az összes ötletet itt tudod megnézni: https://reszvetel.jozsefvaros.hu/varosepitok/fido/bekuldott-otletek-fido/
Kérdésed van?

Keresd a Részvételi Irodát!

Részvételi Iroda telefonszáma: +36 1 459 2139
Részvételi Iroda email címe: reszvetel@jozsefvaros.hu
