Egyszeri készpénztámogatás

Utolsó frissítés: 2025. június 19. (létrehozva: 2024. január 30.)

Támogatást lehet kérni.

A támogatás 10 ezer forint.

A támogatást egyszer kapjuk.

A támogatást bármire elkölthetjük.

 

A támogatást kapjuk:

Bankszámlára.

Postai úton.

 

A támogatásért jelentkezni kell

A lakhatási támogatásért adatlapot kell kitölteni.

Az adatlap azt jelenti, hogy megadjuk személyes adatainkat.

Az adatlapot megtaláljuk az interneten: https://epapir.gov.hu/

 

Az adatlapot megtaláljuk a Szociális Támogatási Irodában.

A Szociális Támogatási Irodában segítenek jelentkezni.

 

A Szociális Támogatási Iroda címe

A Szociális Támogatási Iroda címe: Baross utca 66-68.

A Szociális Támogatási Iroda telefonszáma: 06 1 459 2227

 

A támogatásért jelentkezni kell

A jelentkezéshez kérik az iratainkat.

Irat a személyazonosító igazolvány.

Irat a lakcímigazolvány.

Irat a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat.

 

Kell a kérelmező jövedelméről szóló nyilatkozat

A támogatásnál fogyasztási egységet számolunk.

A Szociális Támogatási Iroda kiszámolja neked.

Támogatást kap, akinek a fogyasztási egység alapján

kevesebb a jövedelme 185 ezer forintnál.

 

A fogyasztási egység azt jelenti:

Megnézzük kinek mennyi a jövedelme.

Hányan élnek meg a jövedelemből.

Megnézzük, hogy mennyi a közeli hozzátartozó jövedelme.

Csak azt a közeli hozzátartozót nézzük, akivel együtt lakik.

Közeli hozzátartozó

Házastárs vagy élettárs.
20 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése.
23 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése,
iskolában tanul nappal.
25 évesnél fiatalabb,
nincs fizetése,
felsőoktatásban tanul nappal.
Tartósan beteg gyermek.
Fogyatékos gyermek.

Szociális Támogatási Iroda

1082 Budapest, Baross u. 66–68. szocialis@jozsefvaros.hu +36 20/433 9100 +36 20/433 8899 +36 20/440 7209

Weboldalainkon sütiket és egyéb internetes technológiákat használunk azért, hogy jobbá tegyük a böngészési élményt. Kérjük, hogy olvassa és fogadja el adatvédelmi tájékoztatónkat.!